Ogłoszenie o Zamówieniu
Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 227226001, fax. 227226560
2. Tryb udzielenia zamówienia
|
Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację usługi związanej z: „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”
3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego
|
Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej :
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
.
4. Opis przedmiotu zamówienia
|
Wspólny słownik zamówień CPV : 43.32.50.00-7.
Przedmiotem postępowania jest zamówienie dotyczące realizacji zadania „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”. Zamówienie obejmuje wykonanie i zamontowanie w terenie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, niżej wymienionych elementów:
1) szer. 4m, dł. 6,40m;
2) szer. 4m, dł. 4,60m;
-
Budowa drewnianego ogrodzenia o wysokości ok. 0,7m polan Opaleń, Łubiec oraz szlaków turystycznych czerwonego, niebieskiego, zielonego - Grodzisko, Sosna Powstańców 1863r – 1 020 mb
-
Remont i budowa 6 szt. kładek (szer. 1,20 m, słupek 7x14cm co 1,50 m, poręcz wys. 1,03 m) na szlakach turystycznych na terenie obwodu ochronnego Sieraków, Lipków, Janówek, Zaborów;
-
Wymiana stołu o dł. 8,5m (wys. 0,78 m szer. 0,75 m) i uzupełnienie 2 ław o dł. 8,7m pod wiatą wypoczynkową (wys. 0,53 m, szer. 0,32 m) na polanie Pociecha;
-
Wykonanie palenisk na polanach wypoczynkowych - teren nadleśnictw Laski, Kromnów – 4 szt.
-
Wykonanie drewnianych słupów granicznych na tablice urzędowe wraz z wykonanymi z ocynkowanej blachy tablicami urzędowymi (1,13x0,375 m) – teren nadleśnictw Laski, Kromnów, Kampinos – 15 szt.
-
Wymiana drewnianych ławek przy szlakach turystycznych o wys. ok. 0,5m (szer. ok. 0,3 m, dł. ok. 1,5 m) - teren nadleśnictw Laski, Kromnów, Kampinos – 30 szt.
Szczegółowy zakres usługi zawiera SIWZ.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Nie przewiduje się.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany termin wykonania : od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2011r.
8. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
|
-
WADIUM
Nie jest wymagane
-
ZALICZKI
Nie jest wymagane
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
-
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; spełnia / nie spełnia
-
Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia; spełnia / nie spełnia
-
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; spełnia / nie spełnia
-
Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; spełnia / nie spełnia
-
INFORMACJA O ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał);
-
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał);
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
-
wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodny ze wzorem - zał. nr 5)
-
Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 10 000zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
-
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI 2. a i 2. b:
1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
-
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
-
Dokumenty, o których mowa w pkt. VI 3. 1) lit. a i c oraz pkt. VI 3. 2) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. VI 3. 1) lit. b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osoby uprawnione.
W przypadku nie złożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art.26 ust.3 Pzp.
Wykonawca może powierzyć wykonanie Zamówienia Podwykonawcom.
Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia /nie spełnia.
Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.
9. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert
|
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zastosuje jako kryterium najniższą cenę.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
|
-
Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.
-
W tabeli w formularzu cenowym (zał. nr 3) należy podać ceny netto i brutto za wykonanie usługi wchodzącej w skład Zamówienia, którego zakres został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
-
Cena oferty ogółem winna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie oraz obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem Zamówienia, za cały okres realizacji Przedmiotu Zamówienia.
Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
|
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 30.06.2011 r. do godz. 10.00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do pok. 104 do dnia 30.06.2011 r. do godz. 10.00
-
Miejsce składania ofert pokój 104 - sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.
12. Termin związania z ofertą
|
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
13. Informacja o umowie ramowej
|
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
14. Informacja o aukcji elektronicznej
|
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
ZAŁĄCZNIKI
|