Home Archiwum Ogłoszenie o zamówieniu - Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki
Ogłoszenie o zamówieniu - Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
środa, 22 czerwca 2011 12:57

Ogłoszenie o Zamówieniu

 

1. Zamawiający

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 227226001, fax. 227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację usługi związanej z: „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”

3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

4. Opis przedmiotu zamówienia

Wspólny słownik zamówień CPV : 43.32.50.00-7.

Przedmiotem postępowania jest zamówienie dotyczące realizacji zadania „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”. Zamówienie obejmuje wykonanie i zamontowanie w terenie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, niżej wymienionych elementów:

  • Wymiana poszycia 2 mostków na szlakach turystycznych w obwodzie ochronnym Kaliszki bale o gr. 0,07 m, mostki o:

1) szer. 4m, dł. 6,40m;

2) szer. 4m, dł. 4,60m;

  • Budowa drewnianego ogrodzenia o wysokości ok. 0,7m polan Opaleń, Łubiec oraz szlaków turystycznych czerwonego, niebieskiego, zielonego - Grodzisko, Sosna Powstańców 1863r – 1 020 mb

  • Remont i budowa 6 szt. kładek (szer. 1,20 m, słupek 7x14cm co 1,50 m, poręcz wys. 1,03 m) na szlakach turystycznych na terenie obwodu ochronnego Sieraków, Lipków, Janówek, Zaborów;

  • Wymiana stołu o dł. 8,5m (wys. 0,78 m szer. 0,75 m) i uzupełnienie 2 ław o dł. 8,7m pod wiatą wypoczynkową (wys. 0,53 m, szer. 0,32 m) na polanie Pociecha;

  • Wykonanie palenisk na polanach wypoczynkowych - teren nadleśnictw Laski, Kromnów – 4 szt.

  • Wykonanie drewnianych słupów granicznych na tablice urzędowe wraz z wykonanymi z ocynkowanej blachy tablicami urzędowymi (1,13x0,375 m) – teren nadleśnictw Laski, Kromnów, Kampinos – 15 szt.

  • Wymiana drewnianych ławek przy szlakach turystycznych o wys. ok. 0,5m (szer. ok. 0,3 m, dł. ok. 1,5 m) - teren nadleśnictw Laski, Kromnów, Kampinos – 30 szt.

Szczegółowy zakres usługi zawiera SIWZ.

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Nie przewiduje się.

5. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2011r.

8. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  1. WADIUM

Nie jest wymagane

  1. ZALICZKI

Nie jest wymagane

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; spełnia / nie spełnia

    2. Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia; spełnia / nie spełnia

    3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; spełnia / nie spełnia

    4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; spełnia / nie spełnia

  1. INFORMACJA O ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał);

  2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał);

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

  3. wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodny ze wzorem - zał. nr 5)

  4. Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 10 000zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI 2. a i 2. b:

1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

      1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

      2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
        i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

      3. rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

      4. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

  1. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI 3. 1) lit. a i c oraz pkt. VI 3. 2) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. VI 3. 1) lit. b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

 

Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osoby uprawnione.

W przypadku nie złożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art.26 ust.3 Pzp.

Wykonawca może powierzyć wykonanie Zamówienia Podwykonawcom.

Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia /nie spełnia.

Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

9. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zastosuje jako kryterium najniższą cenę.

10. Opis sposobu obliczenia ceny

  1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.

  2. W tabeli w formularzu cenowym (zał. nr 3) należy podać ceny netto i brutto za wykonanie usługi wchodzącej w skład Zamówienia, którego zakres został określony
    w załączniku nr 1 do SIWZ.

  3. Cena oferty ogółem winna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie oraz obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem Zamówienia, za cały okres realizacji Przedmiotu Zamówienia.

Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.

11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 30.06.2011 r. do godz. 10.00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do pok. 104 do dnia 30.06.2011 r. do godz. 10.00

  2. Miejsce składania ofert pokój 104 - sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

12. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

13. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

14. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

ZAŁĄCZNIKI



Poprawiony: wtorek, 12 lipca 2011 10:06