Home Archiwum O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U - „Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego”
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U - „Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego” PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
czwartek, 21 lipca 2011 14:03

O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U

 

Kampinoski Park Narodowy w odpowiedzi na zapytanie z dnia 02 sierpnia 2011 roku informuje iż zapis w załączniku nr 6 do SIWZ o treści „ … przy czym przynajmniej jedna z nich odpowiada wartości zamówienia” zostaje usunięty.

 


1. Zamawiający

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 0227226001, fax. 0227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoskim Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację prac związanych z:

Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego”

3. Opis przedmiotu zamówienia

Wspólny słownik zamówień CPV : 45000000 - 7 Roboty budowlane, 45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe ocieplenie ścian budynku, 45331000 – 6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45321000 – 3 Izolacja cieplna, 45311100 – 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, 45317300 – 5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych (automatyka), 09331100 – 9 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła.

Nazwa zadania: „Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego”

Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą instalacji c.o. c.w.u. oraz montaż kolektorów słonecznych do podgrzewu c.w.u. Roboty przeprowadzane będą na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego. Szacunkowy zakres robót określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Informacje dodatkowe:

Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 27 lipca 2011 na godzinę 09:00 w siedzibie zamawiającego w celu zapoznania wykonawców z terenem prac.

Roboty przeprowadzane będą na terenie trzech powiatów: Warszawskiego Zachodniego, Sochaczewskiego i Nowodworskiego.

Kalkulując cenę oferty wykonawca uwzględni:

  • wszelkie koszty przygotowania i realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami, zapisami umowy i wytycznymi Inwestora;

  • koszty dojazdów, dokonania opłat niezbędnych do poniesienia przez wykonawcę w celu realizacji przedmiotu zamówienia, wykonania robót towarzyszących;

  • Demontaż i montaż urządzeń instalacji niezbędnych do wykonania zadania, wywóz gruzu i zużytych materiałów budowlanych, uprzątnięcie terenu osady po robotach, koszt ustawienia i rozłożenia rusztowań.

Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru końcowego w ciągu 3 dni roboczych. Przyjmuje się, iż zgłoszony do odbioru przedmiot zamówienia nie może być obarczony błędami. W przypadku stwierdzenia wad i konieczności dokonywania wielokrotnego /ponad dwa razy/ odbioru wykonawca zwróci zamawiającemu koszty poniesione w związku z tymi odbiorami. Wykonawca zobowiązuje się pisemnie powiadomić Zamawiającego o gotowości do odbioru.

Zamawiający informuje że, zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych budynki obite zadaniem zalicza się do grupy 111 klasa budynków 1110 budynki mieszkalne jednorodzinne od których naliczany jest podatek VAT w wysokości 8%.

4. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : do dnia 30 10 2012r. roku

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych:

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Wykonawca musi wykazać się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na dostawie oraz montażu instalacji grzewczej z zastosowaniem jednocześnie kotłów na biomasę oraz kolektorów słonecznych. Wykonanie tych robót musi być potwierdzone dokumentem, że usługi zostały wykonane należycie ( np. referencje ) z podaniem w załączniku nr 6 nazwy Zamawiającego, nazwy zadania, miejsca wykonania , okresu realizacji i wartości zamówienia netto.

  1. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły:

spełnia /nie spełnia.

Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu

  1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, oraz pkt. 2, 3, 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. (załącznik 3 i 4). W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia (załącznik nr 3) natomiast (załącznik nr 4) składany jest wspólnie przez wykonawców ( konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej;

  2. W przypadku korzystania przez wykonawcę z wiedzy i doświadczenia potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów zobowiązany jest on złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów art. 26 ust 2b ust PZP

  3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. ( załącznik nr 5) w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia załącznik nr 5;

  4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie później niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum, spółka cywilna) każdy z wykonawców przedkłada dokument indywidualnie;

  5. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;

  6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum), do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zostanie wybrana, najpóźniej do dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne zostanie przedłożona umowa regulująca współpracę tych wykonawców. Warunki umowy powinny zawierać w szczególności:

  • określenie celu gospodarczego,

  • oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,

  • wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,

  • zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego;

    1. Doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 6 )

    2. W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiega się wykonawca występujący jako Spółka cywilna wykonawca przedłoży umowę spółki cywilnej.

    3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, wskazując w ofercie jakich części zamówienia to dotyczy

    4. Umowa (Załącznik nr 7) zaakceptowana przez oferenta

W przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca może być wezwany do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Dokumenty wymienione w pkt. od 4 do 6 mogą być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

 

7. Wymagania dotyczące wadium

Nie dotyczy

8. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 05 sierpnia 2011 roku do godz. 9 00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do sekretariatu do dnia 05 sierpnia 2011 roku do godz. 9 00

  2. Miejsce składania ofert pokój 104 sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

  3. Koperta musi ponadto zabezpieczona w sposób widoczny i uniemożliwiający otwarcie bez naruszenia zabezpieczeń zaopatrzona w napis:

Oferta na przetarg nieograniczony na: „Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego” nie otwierać przed 05 sierpnia 2011 r. godz. 10:00.

  1. Koperta winna mieć umieszczoną pieczątkę firmy z adresem.

  2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania

  3. Wykonawca może wprowadzić, zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, ze zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta z dopiskiem na kopercie „ Zmiana ”.

  4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia ( według takich samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek ) z napisem na kopercie „ Wycofanie

  5. Koperty z napisem „wycofane” będą otwierane w pierwszej kolejności

  6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 05 sierpnia 2011 r. , godzinie 10.00 w siedzibie zamawiającego w tzn. sali konferencyjnej / nr 104 przy sekretariacie/ w budynku dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

  7. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć realizację zamówienia;

  8. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert

  9. Po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalnoprawnym zamawiający dokona oceny ofert;

  10. Po wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający prześle odpowiednią informację do uczestników postępowania, oraz wyznaczy termin podpisania umowy z wykonawcą.

10. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zastosuje jako kryterium najniższą cenę oraz najwyższą wartość wykonanych robót:

 

Cena (koszt)------------------------------------- 60%

Ocena ofert w zakresie wyżej przedstawionego kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:



Oferta z ceną najniższą

Cena = ----------------------------- x 10 x 60 %

Oferta rozpatrywana



Wartość robót------------------------------------- 40%



Rozpatrywana wartość

robót

Wartość robót = ----------------------------- x 10 x 40 %

Najwyższa wartość robót



  1. Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie,

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych

dokonanych poprawek,

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków

zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona

2 Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

  • jest niezgodna ustawą

  • jest niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu

  • nie zgodził się w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 1 ppkt. 3

  1. Jeżeli poprawienie błędów zgodnie z Ustawą spowoduje zmianę łącznej ceny ofertowej ważna i wiążąca dla wykonawcy i zamawiającego będzie poprawiona cena.

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta spełni wymagania SIWZ i zostanie uznana jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.

11. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

12. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

13. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

14. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

15. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

Załączniki:

 

UZUPEŁNIENIE ZAMÓWIENIA

 

 

W ramach uzupełnienia zamówienia należy przeprowadzić prace związane z wykonaniem nowego otworu drzwiowego w budynku leśniczówki we wsi Granica dz. 68.

W zakres prac wchodzi:

  • Wykucie w murze otworu o wymiarach 1,00 x 2,10 m

  • Montaż nowych drzwi zewnętrznych, wykonanych z drewna otwieranych do wewnątrz w kolorze brązowym o współczynniku U= 2,2 W/m2K.

  • Wykonanie podestu wraz ze schodami przed nowo zamontowanymi drzwiami konstrukcji betonowej o wymiarach 2,00 x 1,20 m.

  • Zamontowanie zadaszenia nad wejściem z poliwęglanu: płyta komorowa dymna (brązowa) - profile aluminiowe malowane proszkowo na kolor  brązowy o wymiarach 2,50 x 1,50 m.




Pytania i odpowiedzi do ogłoszenia:




Dot. zapytania z dnia 29.07.2011

 

Kampinoski Park Narodowy w odpowiedzi na otrzymane zapytanie z dnia 29.07.2011 r. dotyczące przetargu na zadanie pn: „Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego” udziela odpowiedzi na zadane pytania:

Pytanie nr 1

Czy w zakresie wyceny należy ująć prace związane z instalacją gazową? Jeżeli tak prosimy o określenie ich rodzaju.

Odpowiedź:

Prace związane z instalacja gazową przewidziane są tylko w 7 dwurodzinnych budynkach znajdujących się w Lesznie w zakresie wymiany picy gazowych.

Pytanie nr 2

Czy w wycenie należy ująć nowe wkłady kominowe?

Odpowiedź:

Zamawiający nie przewiduje wymiany wkładów kominowych

Pytanie nr 3

Prosimy o określenie powierzchni czynnej instalacji solarnej dla poszczególnych obiektów. W załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający podaje powierzchnie pojedynczego kolektora słonecznego (min 3 m2), a w dalszej kolejności informuje o sposobie połączenia kolektorów ze sobą – w jednym zestawie do 5 szt., co wskazywałoby na ilość większą niż 1 szt. dla jednego obiektu. W przypadku konieczności doboru powierzchni czynnej, a co się z tym wiąże ilość kolektorów słonecznych, prosimy o podanie zużycia ciepłej wody użytkowej w poszczególnych leśniczówkach.

Odpowiedź:

Powierzchnia czynna absorbera na poszczególnych obiektach pozostaje bez zmian i wynosi min. 3 m2. Średnio w budynku przebywa 4 użytkowników.

Pytanie nr 4

Prosimy o określenie rodzaju materiału z jakiego ma zostać wykonana instalacji c.o. (rurociągi miedziane, PP, stalowe?)

Odpowiedź:

Instalacja c.o. ma zostać wykonana z rur polipropylenowych (PP)

Pytanie nr 5

Prosimy o określenie rodzaju materiału z jakiego ma zostać wykonana instalacja c.w.u.

Odpowiedź:

Instalacja c.w.u. ma zostać wykonana z rur polipropylenowych (PP)

Pytanie nr 6

Co należy zrobić z materiałem z demontażu? Czy pozostaje on do wykorzystania przez Zamawiającego, czy do dyspozycji wykonawcy?

Odpowiedź:

Wszelkie materiały metalowe należy pozostawić na terenie wykonywanych prac w miejscu wskazanym przez użytkownika. Natomiast wszelkie pozostałe materiały jak gruz itp. należy usunąć z terenu wykonywanych prac.

Pytanie nr 7

Czy w zakres robót wchodzą prace związane z wymianą białego montażu i baterii? Jeżeli tak prosimy o ich sprecyzowanie.

Odpowiedź:

W zakres przewidzianych robót nie wchodzą prace związane z wymianą białego montażu oraz wymiany baterii.

 

Dot. zapytania z dnia 01.08.2011

 

Pytanie:

W opisie technicznym dla poszczególnych obiektów (niżej wymienionych ) widnieje cyt. „ Po jednym komplecie na mieszkanie”, podane numery działek świadczą o jednej działce. Prosimy o dokładne sprecyzowanie ile kompletów dla poszczególnego obiektu należy uwzględnić w wycenie?

Poniżej obiekty dla których widnieje wyżej wymieniony zapis

- obiekt Leśniczówka Korfowe dz. 81 (Po jednym komplecie na mieszkanie)

- obiekt Leśniczówka Górki dz. 42/1 (Po jednym komplecie na mieszkanie)

- obiekt Leśniczówka Lasocin dz. 247( Po jednym komplecie na mieszkanie)

- obiekt Leśniczówka Janówek dz. 116 (Po jednym komplecie na mieszkanie)

- obiekt Leśniczówka Sieraków dz. 745 (Po jednym komplecie na mieszkanie)

- obiekt Leśniczówka Wilków dz. 201 (Po jednym komplecie na mieszkanie)

Odpowiedź:

W wycenie należy uwzględnić jeden komplet na poszczególne mieszkanie

 

Dot. zapytania z dnia 01.08.2011

 

Pytanie:

W opisie technicznym dotyczącym poszczególnych obiektów jest podany kocioł gazowy wyposażony w automatyką pogodową wraz z programatorem czasowym, natomiast w podpunkcie dotyczącym montażu kotła opalanego paliwem stałym jest kocioł jednofunkcyjny na drewno z możliwością podłączenia pojemnościowego podgrzewacza ciepłej wody o mocy np. 7,30 kw wraz z armaturą i automatyką Pytamy zatem jaki kocioł należy wycenić czy kocioł gazowy czy kocioł na paliwo stałe?

Poniżej obiekty dla których podane są dwa typu kotła gazowe/paliwo stałe

- Leśniczówka Korfowe dz. 81

- Leśniczówka Górki dz. 42/1

- Leśniczówka Lasocin dz. 247

- Leśniczówka Janówek dz. 116

- Leśniczówka Sieraków dz. 745

- Leśniczówka Wilków dz. 201

Odpowiedź:

W wyżej wymienionych budynkach należy zamontować kocioł na paliwo stałe, kotły gazowe montowane będą jedynie w budynkach dwurodzinnych w Lesznie.

 

Dot. zapytania z dnia 02.08.2011

 

Pytanie:

Prosimy o podanie jaki jest docelowy metraż budynku Leśniczówka Grabina dz. 102, który będzie ogrzewany kominkiem z płaszczem wodnym?

Odpowiedź:

Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 73m2, wysokość pomieszczeń – 2,70 m.


 

Poprawiony: piątek, 05 sierpnia 2011 00:18