Zapytanie ofertowe
Nazwa zamówienia / Przedmiot umowy: Zamówienie na meble biurowe. / sprzedaż, dostawa oraz złożenie mebli biurowych zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający:nar
Kampinoski Park
dowy
ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin
Regon: 145916637
NIP: 1182081819
Termin realizacji umowy: do 25 czerwca 2012
Obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji umowy/Zasady realizacji umowy:
Sprzedaż, dostawa, wniesienie, złożenie we wskazanych miejscach mebli biurowych (biurka, krzesła, szafy) zgodnie z wymaganiami zamawiającego. Możliwość modyfikowania mebli z katalogu zgodnie z wymaganiami zamawiającego w zakresie np. zmiany szerokości, długości na inne niestandardowe, dodatkowe półki, itp. – zmiany zostaną ujęte w zamówieniu przekazanym dostawcy. Planowany jest zakup: 2 biurek, 2 szaf aktowych, 2 krzeseł obrotowych do biurek. Wystawienie i dostarczenie faktury przelewowej w ciągu max. 3 dni od wykonania zamówienia
Krzesła: obrotowe z podłokietnikiem, regulowaną wysokością siedziska, wyprofilowanym oparciem, obite materiałem, dostępne w co najmniej 3 podstawowych kolorach, z których zamawiający dokona wyboru.
Szafy na akta biurowe: szafa częściowo otwarta, częściowo zamknięta (z zamkiem), wymiary wysokość 185 cm., szerokość 80 cm., głębokość 40 cm.
Biurka: narożne, 3 szuflady, 3 półki otwarte, wymiary max. 90 cm. x 60 cm. z możliwością modyfikacji rozmiarów w zależności od potrzeb zamawiającego.
Biurka i szafy dostępne w przynajmniej 3 podstawowych kolorach (np. dąb, rustical, dąb, sedan, grusza, mahoń, olcha, orzech, orzech ciemny, wiśnia, buk), z których zamawiający dokona wyboru.
Wyjaśnienie do zapytania ofertowego z dnia 11 czerwca 2012 r. Bardzo przepraszamy, ale w treść naszego zapytania ofertowego wkradł się błąd. W opisie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej biurka nie powinno się znaleźć słowo narożne. Prawidłowa treść opisu to: Biurka: 3 szuflady, 3 półki otwarte, wymiary 90 cm. x 60 cm. z możliwością modyfikacji rozmiarów w zależności od potrzeb zamawiającego. Prosimy o korektę ewentualnych złożonych ofert.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
lub faksem 22 722 65 60, lub osobiście na adres Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin (w sekretariacie lub w pokoju nr 17) do dnia 20 czerwca 2012 r.
Wybór ofert zostanie dokonany w dniu 21 czerwca 2012 r., a wynik i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godz. 12:00 w siedzibie Kampinoskiego Parku Narodowego w pokoju nr 17, oraz na stronie internetowej pod adresem: www.kampinoski-pn.gov.pl
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w inny sposób wskazany przez oferenta.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.kampinoski-pn.gov.pl
Ocena ofert:
Zamawiający dokona wyboru spośród ważnych ofert na podstawie następującego kryterium: cena – 100 %
Obowiązki Zamawiającego w ramach realizacji umowy:
Dostarczenie szczegółowej specyfikacji w dniu podpisania umowy, zapłata za fakturę max. W ciągu 14 dni roboczych od jej dostarczenia.
Wynagrodzenie:
-rodzaj: wypłata jednorazowa po złożeniu faktury i dostawie
-sposób płatności: przelew
-częstotliwość wypłaty: jednorazowo w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia faktury
Forma odbioru przedmiotu umowy: protokół odbioru
Osoby odpowiedzialne za realizację umowy: Ryszard Tlaga kontakt 515-208-604
|