Home Archiwum Zapytanie ofertowe - meble biurowe
Zapytanie ofertowe - meble biurowe PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
poniedziałek, 11 czerwca 2012 09:37

Zapytanie ofertowe

Nazwa zamówienia / Przedmiot umowy: Zamówienie na meble biurowe. / sprzedaż, dostawa oraz złożenie mebli biurowych zgodnie z zamówieniem.

Zamawiający:nar

Kampinoski Park

dowy

ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin

Regon: 145916637

NIP: 1182081819

Termin realizacji umowy: do 25 czerwca 2012

Obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji umowy/Zasady realizacji umowy:

Sprzedaż, dostawa, wniesienie, złożenie we wskazanych miejscach mebli biurowych (biurka, krzesła, szafy) zgodnie z wymaganiami zamawiającego. Możliwość modyfikowania mebli z katalogu zgodnie z wymaganiami zamawiającego w zakresie np. zmiany szerokości, długości na inne niestandardowe, dodatkowe półki, itp. – zmiany zostaną ujęte w zamówieniu przekazanym dostawcy. Planowany jest zakup: 2 biurek, 2 szaf aktowych, 2 krzeseł obrotowych do biurek. Wystawienie i dostarczenie faktury przelewowej w ciągu max. 3 dni od wykonania zamówienia

Krzesła: obrotowe z podłokietnikiem, regulowaną wysokością siedziska, wyprofilowanym oparciem, obite materiałem, dostępne w co najmniej 3 podstawowych kolorach, z których zamawiający dokona wyboru.

Szafy na akta biurowe: szafa częściowo otwarta, częściowo zamknięta (z zamkiem), wymiary wysokość 185 cm., szerokość 80 cm., głębokość 40 cm.

Biurka: narożne, 3 szuflady, 3 półki otwarte, wymiary max. 90 cm. x 60 cm. z możliwością modyfikacji rozmiarów w zależności od potrzeb zamawiającego.

Biurka i szafy dostępne w przynajmniej 3 podstawowych kolorach (np. dąb, rustical, dąb, sedan, grusza, mahoń, olcha, orzech, orzech ciemny, wiśnia, buk), z których zamawiający dokona wyboru.

Wyjaśnienie do zapytania ofertowego z dnia 11 czerwca 2012 r.
Bardzo przepraszamy, ale w treść naszego zapytania ofertowego wkradł się błąd. W opisie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej biurka nie powinno się znaleźć słowo narożne. Prawidłowa treść opisu to:
Biurka: 3 szuflady, 3 półki otwarte, wymiary 90 cm. x 60 cm. z możliwością modyfikacji rozmiarów w zależności od potrzeb zamawiającego.
Prosimy o korektę ewentualnych złożonych ofert.

Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub faksem 22 722 65 60, lub osobiście na adres Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin (w sekretariacie lub w pokoju nr 17) do dnia 20 czerwca 2012 r.

Wybór ofert zostanie dokonany w dniu 21 czerwca 2012 r., a wynik i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godz. 12:00 w siedzibie Kampinoskiego Parku Narodowego w pokoju nr 17, oraz na stronie internetowej pod adresem: www.kampinoski-pn.gov.pl

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w inny sposób wskazany przez oferenta.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.kampinoski-pn.gov.pl

Ocena ofert:

Zamawiający dokona wyboru spośród ważnych ofert na podstawie następującego kryterium: cena – 100 %

Obowiązki Zamawiającego w ramach realizacji umowy:

Dostarczenie szczegółowej specyfikacji w dniu podpisania umowy, zapłata za fakturę max. W ciągu 14 dni roboczych od jej dostarczenia.

Wynagrodzenie:

-rodzaj: wypłata jednorazowa po złożeniu faktury i dostawie

-sposób płatności: przelew

-częstotliwość wypłaty: jednorazowo w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia faktury

Forma odbioru przedmiotu umowy: protokół odbioru

Osoby odpowiedzialne za realizację umowy: Ryszard Tlaga kontakt 515-208-604


Poprawiony: piątek, 06 lipca 2012 15:31