Home Archiwum Przetarg nieograniczony - „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”
Przetarg nieograniczony - „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki” PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
poniedziałek, 30 lipca 2012 14:21

Ogłoszenie o Zamówieniu na stronie http://bip.kampinoski-pn.gov.pl

 

1. Zamawiający

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 227226001, fax. 227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację usługi związanej z: „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”

3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

4. Opis przedmiotu zamówienia

Wspólny słownik zamówień CPV : 43.32.50.00-7.

Przedmiotem postępowania jest zamówienie dotyczące realizacji zadania „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”. Zamówienie obejmuje wykonanie i zamontowanie w terenie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, niżej wymienionych elementów:

  • Budowa 3 szt. kładek o łącznej długości 150 mb (szer. 1,20 m, słupek 7x14cm co 1,50 m, poręcz wys. 1,03 m) na szlakach turystycznych;

  • Wymiana 2 szt. drewnianych stojaków pod mapy (305x180 cm);

  • Wykonanie 30 szt. drewnianych słupów (wys. ok. 275 cm) dla kierunkowskazów turystycznych;

  • Wykonanie 6 szt. drewnianych stojaków TypII wraz tablicami z ocynkowanej blachy przedstawiającymi informacje;

  • Odnowienie oznakowania ok. 590 km szlaków turystycznych pieszych i rowerowych oraz ścieżek edukacyjnych;

  • Wykonanie i posadowienie 20 szt. drewnianych słupów (o wys. ok. 5 m)
    z emblematami i nazwą parku tzw. witaczy;

  • Wykonanie 5 szt. drewnianych stojaków TypI wraz tablicami z ocynkowanej blachy przedstawiającymi mapy i informacje;

  • Wykonanie 10 szt. drewnianych stojaków TypI wraz z tablicami z ocynkowanej blachy przedstawiającymi informacje o projekcie LIFE+

  • Wykonanie 12 szt. drewnianych słupków oznaczających przystanki ścieżki edukacyjnej Do leśnego ogródka botanicznego;

Szczegółowy zakres usługi zawiera SIWZ.

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Nie przewiduje się.

5. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : od dnia podpisania umowy do dnia 02.09.2013 r.

8. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  1. WADIUM

Nie jest wymagane

  1. ZALICZKI

Nie jest wymagane

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; spełnia / nie spełnia

    2. Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia; spełnia / nie spełnia

    3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; spełnia / nie spełnia

    4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; spełnia / nie spełnia

    5. Złożenie oferty zgodnej z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo Zamówień Publicznych; spełnia / nie spełnia

  1. INFORMACJA O ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
    w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy
    o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał);

  2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy
    w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał);

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza ternem RP, zamiast tego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli nie wydaje się takiego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem urzędowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

  3. wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie od 1.07.2009 do 30.06.2012 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodny ze wzorem - załącznik nr 5)

  4. Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 10 000zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  5. Dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę wskazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy).

  6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia:

a. wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia,

b. wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby).

  1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
    i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.

  2. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

  3. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. VI.1, VI.2.a), b), d), e). Dokumenty: VI.2.f), formularz ofertowy, zaakceptowany wzór umowy i wykaz, o którym mowa w pkt. VI.2.c) składane są przez ustanowionego pełnomocnika wykonawców.

  4. Dokumenty wymienione w pkt. VI.2.b), VI.2.e) i załączony dokument z pkt. VI.2.c) mogą być przedstawione w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osoby uprawnione.

Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

W przypadku nie złożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art.26 ust.3 Pzp.

Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia /nie spełnia.

Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

9. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zastosuje jako kryterium najniższą cenę.

10. Opis sposobu obliczenia ceny

  1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.

  2. W tabeli w formularzu cenowym (zał. nr 3) należy podać ceny netto i brutto za wykonanie usługi wchodzącej w skład Zamówienia, którego zakres został określony
    w załączniku nr 1 do SIWZ.

  3. Cena oferty ogółem powinna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie oraz obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem Zamówienia, za cały okres realizacji Przedmiotu Zamówienia.

  4. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.

11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 07.08.2012 r. do godz. 10.00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do pok. 104 do dnia 07.08.2012 r. do godz. 10.00

  2. Miejsce składania ofert pokój 104 - sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

12. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

13. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

14. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

ZAŁĄCZNIKI

Nazwa pliku: SIWZ turystyka.pdf (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 1,382.97 Kb

Nazwa pliku: SIWZ - załacznik.pdf (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 2,626.23 Kb

Poprawiony: czwartek, 18 października 2012 10:51