Home Archiwum Ogłoszenie o Zamówieniu na zakup i dostawę samochodu terenowego
Ogłoszenie o Zamówieniu na zakup i dostawę samochodu terenowego PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
czwartek, 16 sierpnia 2012 09:34

Ogłoszenie o Zamówieniu

1. Zamawiający

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 227226001, fax. 227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację zadania: „Zakup i dostawa samochodu terenowego do siedziby kampinoskiego Parku Narodowego”

3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

4. Opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie jest realizowane na podstawie uzyskanego dofinansowania z CKPŚ pod nazwą :

Czynna ochrona rzadkich gatunków bezkręgowców i ptaków siedlisk otwartych w Kampinoskim PN” - nr umowy – POIS.05.01.00-00-314/10

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

34113000-2 – Samochody z napędem na 4 koła

  1. Samochód musi spełniać następujące wymagania minimalne:

  • samochód terenowy, o napędzie typu 4x4, przystosowany konstrukcyjnie do jazdy w warunkach terenowych,

  • nie dopuszcza się wersji PICKUP,

  • kabina osobowa dla min. 4 osób,

  • nadwozie 3-drzwiowe,

  • rok produkcji: 2011 lub 2012,

  • przebieg: maksymalnie 300 km,

  • masa całkowita: maksymalnie do 3500 kg,

  • silnik: pojemność powyżej 1800 cm3; o mocy powyżej 120 KM,

  • rodzaj paliwa: benzyna lub olej napędowy

  • skrzynia biegów manualna,

  • napęd na cztery koła typu 4x4, stały lub dołączany,

  • prześwit podwozia minimalnie 200 mm,

  • klimatyzacja,

  • centralny zamek,

  • wspomaganie układu kierowniczego i hamulcowego,

  • system ABS,

  • radio z odtwarzaczem CD z instalacją radiową i anteną,

  • dodatkowy komplet opon zimowych,

  • elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne,

  • ogrzewanie tylnej szyby,

  • spryskiwacz tylnej szyby z wycieraczką,

  • hak holowniczy.

  1. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:

  • dostarczenia samochodu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ;

  • przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim;

  • przekazania kart gwarancyjnych.

Szczegółowy zakres usługi zawiera SIWZ.

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Nie przewiduje się.

5. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

8. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  1. WADIUM

Nie jest wymagane

  1. ZALICZKI

Nie jest wymagane

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, jednak Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  2. Posiadają wiedzę i doświadczenie:

  • Wykonawca winien wykazać się w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawami odpowiadającymi swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przedmiotem zamówienia jest 1 sztuka samochodu terenowego z napędem na 4 koła) z podaniem rodzaju, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  1. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania zamówienia, jednak Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jednak Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  3. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia tych warunków dokonana będzie na podstawie analizy treści dostarczonych oświadczeń i dokumentów, które określone są w SIWZ.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  1. INFORMACJA O ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć:

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 1.

  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 2.

  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje sie go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem urzędowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

  4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przedmiotem dostawy jest 1 sztuka samochodu terenowego z napędem na 4 koła) z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – według załącznika nr 6.

  5. Dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę wskazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy).

  6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia:

a) wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia,

b) wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby).

Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.

Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Dokumenty wymienione w pkt 6.3, 6.5, i załączony dokument z pkt 6.4 mogą być przedstawione w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt 6.1, 6.2, 6.3, 6.5. Dokumenty: 6.6, formularz ofertowy, zaakceptowany wzór umowy i wykaz, o którym mowa w pkt 6.4 składane są przez ustanowionego pełnomocnika wykonawców.

W przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy Dostawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Dostawca może być wezwany do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

9. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert

1. Cena przedmiotu zamówienia – 80%

Punktacja:

Liczba punktów = (najniższa cena : cena badanej oferty) x 100 pkt x 80%

2. Emisja dwutlenku węgla – 10%

Punktacja:

Liczba punktów = (najniższa emisja w g/km : emisja badanej oferty w g/km) x 100 pkt x 10%

3. Zużycie energii – 10%

Punktacja:

Liczba punktów = (najniższe zużycie energii w MJ/100 km wyliczone ze średniego spalania : zużycie energii badanej oferty w MJ/100 km wyliczone ze średniego spalania) x 100 pkt x 10%

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów zsumowaną z punktów 1+2+3.

 

10. Opis sposobu obliczenia ceny

Cena oferty to cena brutto, jaką Zamawiający będzie musiał zapłacić za dostarczony sprzęt. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i podatki niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszej specyfikacji, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

 

11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

Oferty winny być składane osobiście w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego lub przesyłane pocztą na adres: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.08.2012 r. do godz. 10:30

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.08.2012 r. o godz. 11:00 w siedzibie Kampinoskiego Parku Narodowego w Izabelinie, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, pokój nr 104

12. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

13. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

14. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej


ZAŁĄCZNIKI

Pliki .pdf:

Nazwa pliku: SIWZ samochód.pdf (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 220.84 Kb

Pliki .doc:

Nazwa pliku: załacznik nr 1 - oswiadczenie o spelnieniu warunkow.doc (Szczegóły)
Typ: doc
Rozmiar: 29.50 Kb

Nazwa pliku: załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc (Szczegóły)
Typ: doc
Rozmiar: 27.00 Kb

Nazwa pliku: załącznik nr 3 - wzor umowy.doc (Szczegóły)
Typ: doc
Rozmiar: 78.50 Kb

Nazwa pliku: Załącznik nr 4 - formularz ofertowy.doc (Szczegóły)
Typ: doc
Rozmiar: 38.00 Kb

Nazwa pliku: załącznik nr 5 - Formularz cenowy oferty.doc (Szczegóły)
Typ: doc
Rozmiar: 32.00 Kb

Nazwa pliku: Załącznik nr 6 - wykaz prac.doc (Szczegóły)
Typ: doc
Rozmiar: 37.00 Kb

Nazwa pliku: Załącznik nr 7 - szczegolowy opis zamowienia.doc (Szczegóły)
Typ: doc
Rozmiar: 66.50 Kb

Poprawiony: piątek, 31 sierpnia 2012 00:08