„AktiveKPN” projekt LIFE+ nr LIFE10 NAT/PL/655 pt: „Ochrona zasobów przyrodniczych Puszczy Kampinoskiej – obszaru Natura 2000, poprzez renaturyzację wykupionych gruntów”
Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 227226001, fax. 227226560
2. Tryb udzielenia zamówienia
Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację zadania: „Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego”
3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego
Zamówienie jest realizowane na podstawie uzyskanego dofinansowania z projektu pod nazwą :
„Ochrona zasobów przyrodniczych Puszczy Kampinoskiej – obszaru Natura 2000, poprzez renaturyzacje wykupionych gruntów” finansowanego ze środków unijnych LIFE+ na podstawie umowy o dofinansowanie nr LIFE10 NAT/PL/655 współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (umowa nr 306/2011/Wn07/OP-PO-LF/D z dnia 12.07.2011 r.), oraz ze środków własnych.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
34113000-2 – Samochody z napędem na 4 koła
Samochód musi spełniać następujące wymagania minimalne:
samochód terenowy, o napędzie typu 4x4, przystosowany konstrukcyjnie do jazdy w warunkach terenowych o minimalnych wymaganiach – szt.1
Samochód musi być wolny od wad, musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów poruszających się na drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego Unii Europejskiej oraz musi być po przeglądzie technicznym.
Samochód nie może mieć śladów eksploatacji i nie mógł być wcześniej rejestrowany.
Wykonawca dostarczy 2 komplety kluczy oraz pełną dokumentację samochodu w języku polskim w szczególności: książkę gwarancyjną, książkę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu.
- Kabina osobowa dla min. 4 osób
- Nadwozie jednobryłowe na konstrukcji ramowej (nie dopuszcza się wersji „pick-up”)
- Rok produkcji: 2012, samochód fabrycznie nowy, niezarejestrowany
- Przebieg technologiczny do 300 km
- Masa całkowita maksymalnie do 3 500 kg
- Pojemność silnika powyżej 1 200 cm3
- Moc silnika powyżej 80 KM
- Rodzaj silnika: benzynowy lub diesel
- Średnie zużycie paliwa (cykl mieszany): maks. 8,0 l/100 km
- Średnia emisja CO2 (cykl mieszany): maks. 180 g/km
- Norma emisji spalin: min. Euro 5
- Skrzynia biegów: manualna
- Napęd na 4 koła: dołączany
- Reduktor z blokadą napędu
- Prześwit podwozia: min. 185 mm
- Minimalny promień skrętu: poniżej 7,0 m
- Kąt natarcia: min. 35°
- Kąt zejścia: min. 35°
- Kąt rampowy: min. 30°
- Koła o średnicy min. 15 cali
- Koło zapasowe pełnowymiarowe
- Dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi (5 szt.)
- Wspomaganie układu kierowniczego i hamulcowego
- System ABS
- Za drugim rzędem siedzeń przedział bagażowy
- Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń
- Poduszki powietrzne: min. 2
- Klimatyzacja
- Centralny zamek sterowany pilotem
- Immobiliser fabryczny
- Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne
- Ogrzewanie tylnej szyby
- Spryskiwacz tylnej szyby z wycieraczką
- Wyposażony w hak holowniczy (montowany) oraz podnośnik samochodowy
- Fabryczne radio z odtwarzaczem CD i/lub MP3, wraz instalacją radiową i anteną
- Nóż do cięcia pasów bezpieczeństwa mocowany w zasięgu ręki kierowcy i pasażera
- Tapicerka wykonana z ciemnego materiału odpornego na zużycie mechaniczne
- Zagłówki na wszystkich fotelach
- Kolor: zielony, szary, srebrny, niebieski (lub inny do akceptacji zamawiającego)
- Wnętrze w kolorze ciemnym
- Gwarancja: minimum 3-letnia lub do czasu przejechania 100 000 km
- Serwis w promieniu do 100 km od siedziby Zamawiającego
2. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
dostarczenia samochodu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ;
przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim;
przekazania kart gwarancyjnych.
Szczegółowy zakres usługi zawiera SIWZ.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Nie przewiduje się.
5. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania
Wymagany termin wykonania : do 14 października 2012 roku
8. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1. WADIUM
Nie jest wymagane
2. ZALICZKI
Nie jest wymagane
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, jednak Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Posiadają wiedzę i doświadczenie:Wykonawca winien wykazać się w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawami odpowiadającymi swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przedmiotem zamówienia jest 1 sztuka samochodu terenowego z napędem na 4 koła) z podaniem rodzaju, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania zamówienia, jednak Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jednak Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia tych warunków dokonana będzie na podstawie analizy treści dostarczonych oświadczeń i dokumentów, które określone są w SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
4. INFORMACJA O ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć:
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 1.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniana podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 2.
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje sie go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem urzędowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przedmiotem dostawy jest 1 sztuka samochodu terenowego z napędem na 4 koła) z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – według załącznika nr 6.
Dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę wskazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia:
a) wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia,
b) wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby).
Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Dokumenty wymienione w pkt 6.3, 6.5, i załączony dokument z pkt 6.4 mogą być przedstawione w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt 6.1, 6.2, 6.3, 6.5. Dokumenty: 6.6, formularz ofertowy, zaakceptowany wzór umowy i wykaz, o którym mowa w pkt 6.4 składane są przez ustanowionego pełnomocnika wykonawców.
W przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy Dostawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Dostawca może być wezwany do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Cena przedmiotu zamówienia – 74 %
Punktacja:
Liczba punktów = (najniższa cena : cena badanej oferty) x 100 pkt x 74 %
2. Emisja dwutlenku węgla – 10%
Punktacja:
Liczba punktów = (najniższa emisja w g/km : emisja badanej oferty w g/km) x 100 pkt x 10%
3. Zużycie energii – 10%
Punktacja:
Liczba punktów = (najniższe zużycie energii w MJ/100 km wyliczone ze średniego spalania : zużycie energii badanej oferty w MJ/100 km wyliczone ze średniego spalania) x 100 pkt x 10%
4. Emisja tlenków azotu – 2 %
Punktacja:
Liczba punktów = (najniższe emisja wg/km : emisja badanej oferty w g/km) x 100 pkt x 2 %
5. Emisja węglowodorów – 2 %
Punktacja:
Liczba punktów = (najniższe emisja wg/km : emisja badanej oferty w g/km) x 100 pkt x 2 %
6. Emisja cząstek stałych – 2 %
Punktacja:
Liczba punktów = (najniższe emisja wg/km : emisja badanej oferty w g/km) x 100 pkt x 2 %
Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów zsumowaną z punktów 1+2+3+4+5+6.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
Cena oferty to cena brutto, jaką Zamawiający będzie musiał zapłacić za dostarczony sprzęt. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i podatki niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszej specyfikacji, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty winny być składane osobiście w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego lub przesyłane pocztą na adres: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.09.2012 r. do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2012 r. o godz. 11:00 w siedzibie Kampinoskiego Parku Narodowego w Izabelinie, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, pokój nr 104
12. Termin związania z ofertą
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
13. Informacja o umowie ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
14. Informacja o aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
ZAŁĄCZNIKI
Pliki .pdf:
SIWZ
Pliki .doc:
Oświadczenie o spełnianiu warunków – załącznik nr 1
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2
Wzór umowy – załącznik 3
Formularz ofertowy – załącznik nr 4
Formularz cenowy oferty - załącznik nr 5 – wszystkie ceny w formularzu powinny być poddane w złotych polskich.
Wykaz prac – załącznik nr 6
Specyfikacja techniczna – załącznik nr 7
Pytania i odpowiedzi do przetargu:
Pytanie: „Czy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający dopuszcza rok produkcji samochodu 2011?” Odpowiedź: Nie, Zamawiający dopuszcza jedynie produkcji 2012.