Home Archiwum Przetarg nieograniczony na:Wykonanie usług z zakresu wykaszania i odkrzaczania łąk ...
Przetarg nieograniczony na:Wykonanie usług z zakresu wykaszania i odkrzaczania łąk ... PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
czwartek, 06 września 2012 13:34

Ogłoszenie o Zamówieniu na stronie http://bip.kampinoski-pn.gov.pl

 

1. Zamawiający

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 227226001, fax. 227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację zadania: „Wykonanie usług z zakresu wykaszania i odkrzaczania łąk oraz odkrzaczania wrzosowisk na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w 2012 r.”

3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

4. Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług z zakresu wykaszania i odkrzaczania łąk oraz odkrzaczania wrzosowisk na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w 2012 r.,

  2. Zamówienie jest realizowane na podstawie uzyskanego dofinansowania z CKPŚ pod nazwą :

Czynna ochrona rzadkich gatunków bezkręgowców i ptaków siedlisk otwartych w Kampinoskim PN” - nr umowy – POIS.05.01.00-00-314/10

 

  1. Dla każdej powierzchni w załączniku nr 6 znajdują sie zdjęcia pokazujące obecny stan łąk i wrzosowiska, natomiast w załączniku nr 7 znajdują sie poglądowe mapy powierzchni na których będą wykonywane zabiegi

  2. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem: CPV: 77200000 – Usługi leśnictwa

  3. Przedstawiony poniżej zakres prac może ulec zmniejszeniu w związku z ewentualnymi złymi warunkami pogodowymi. Za powyższe Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.

  4. Przy pracach z wykorzystaniem pilarki, do smarowania prowadnic należy bezwzględnie stosować olej biodegradowalny.

  5. Wszelkie utrudnienia przy pracach należy uwzględnić przy kalkulacjach, gdyż żadne współczynniki za utrudnienia nie mogą być później stosowane.

  6. Wykonawca, po wykonaniu prac na każdej powierzchni ma obowiązek, przed jej opuszczeniem, uporządkować teren i oczyścić miejsce pracy z wszelkiego typu odpadów oraz pozostałej po zabiegach biomasy.

  7. Na każdej powierzchni po zabiegu wykaszania i odkrzaczania musi zostać usunięta cała biomasa, z wyjątkiem powierzchni na których wskazano ustawienie stogów siana.

  8. Na wybranych powierzchniach część biomasy powstała przy wykaszaniu powinna być ustawiona w stogi w ilości zapisanej dla danej części zamówienia.

  9. Wykaszanie można wykonywać mechanicznie lub ręcznie. W przypadku wykaszania mechanicznego nakazuje się stosowanie wykaszania odśrodkowego lub pasowego od jednego brzegu w celu możliwości ucieczki bytujących na łąkach zwierząt.

  10. W czasie wykaszania mechanicznego na powierzchni może przebywać jednorazowo 1 ciągnik wykaszający.

  11. Odkrzaczanie powinno być wykonane ręcznie z użyciem lekkiego sprzętu (pilarki, sekatory, itp.), zakazuje sie używania sprzętu ciężkiego. Wycinanie krzewów i drzew powinno odbywać się jak najniżej ziemi, maksymalnie na wysokości 10 cm od poziomu gruntu.

  12. Usuwanie konkretnych zakrzaczeń podczas odkrzaczania łąk i wrzosowisk może być prowadzone tylko w porozumieniu z koordynatorami projektu – dr Danutą Pepłowską-Marczak i dr Dawidem Marczakiem.

  13. W przypadku gdy na danej powierzchni zaplanowano koszenie i odkrzaczanie najpierw ma zostać wykonane wykaszanie, a dopiero w drugiej kolejności odkrzaczanie.

  14. Dla każdej łąki przeznaczonej do wykaszania podano dwie wartości:

  • Powierzchnia maksymalna – jest to powierzchnia maksymalnego zasięgu wykaszania, uzależniona od potencjału technicznego Wykonawcy i warunków pogodowych oraz siedliskowych

  • Powierzchnia minimalna – jest to powierzchnia zabiegu jaki musi zostać wykonany bezwzględnie przy optymalnych warunkach pogodowych.

  1. Po zakończeniu zabiegów każda powierzchnia będzie obmierzana w celu wyliczenia przysługującej należności za faktycznie skoszoną lub odkrzaczoną powierzchnię

  2. Zamawiający ze względów administracyjnych, organizacyjnych i praktycznych dokonał podziału zamówienia na 8 części:

 

1. Obwód Ochronny (leśnictwo) Sieraków, powierzchnia „Opaleń”, oddz. 198k

 

Wykaszanie łąki:

  • Powierzchnia maksymalna 10 ha, powierzchnia minimalna 8,5 ha: w tym wykaszanie nawłociowisk –1,5 ha.

Odkrzaczanie łąki –0,5 ha

 

2. Obwód Ochronny (leśnictwo) Sieraków, powierzchnia „Sieraków I”, oddz. 115d

 

Wykaszanie łąki z ustawieniem 1 stogu sian:

  • Powierzchnia maksymalna 3 ha, powierzchnia minimalna 2,5 ha.

 

3. Obwód Ochronny (leśnictwo) Sieraków, powierzchnia „Sieraków II”, oddz. 115k

 

Wykaszanie łąki z ustawieniem 1 stogu siana:

  • Powierzchnia maksymalna 3 ha, powierzchnia minimalna 2,5 ha

 

4. Obwód Ochronny (leśnictwo) Kaliszki, powierzchnia „Pociecha”, oddz. 135n

 

Wykaszanie łąki z ustawieniem 1 stogu siana:

  • Powierzchnia maksymalna 2 ha, powierzchnia minimalna 1,5 ha

Odkrzaczanie łąki –0,5 ha

 

5. Obwód Ochronny (leśnictwo) Lipków, powierzchnia „Truskaw”, oddz. 227f, 228h

 

Wykaszanie łąki:

  • Powierzchnia maksymalna 20 ha, powierzchnia minimalna 15 ha, w tym prace obejmują miejscowe wykaszanie 2-3 letnich odrostów krzewów liściastych – wierzby i kruszyny.

Odkrzaczanie łąki –1 ha.

 

6. Obwód Ochronny (leśnictwo) Lipków, powierzchnia „Niepust”, oddz. 334m, 334k

 

Wykaszanie łąki:

  • Powierzchnia maksymalna 10 ha, powierzchnia minimalna 7 ha, w tym prace obejmują miejscowe wykaszanie 2-3 letnich odrostów krzewów liściastych – wierzby i kruszyny

Odkrzaczanie łąki –1 ha.

 

7. Obwód Ochronny (leśnictwo) Lipków, powierzchnia „Wrzosowisko”, oddz. 334h, j, k

 

Odkrzaczanie wrzosowiska –10 ha.

 

8. Obwód Ochronny (leśnictwo) Janówek, powierzchnia „Janówek”, oddz. 309k

 

Wykaszanie łąki:

  • Powierzchnia maksymalna 5 ha, powierzchnia minimalna 4 ha, w tym prace obejmują miejscowe wykaszanie 2-3 letnich odrostów brzozy.

 

9. Obwód Ochronny (leśnictwo) Zamczysko, powierzchnia „Wiejca”, oddz. 420d, f

 

Wykaszanie łąk:

  • Powierzchnia maksymalna 14 ha, powierzchnia minimalna 7 ha, w tym prace obejmują miejscowe wykaszanie 2-3 letnich odrostów krzewów liściastych – wierzby

Odkrzaczanie łąk –5 ha.

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Nie przewiduje się.

5. Oferty częściowe

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

6. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : w okresie 24.09.2012 – 15.12.2012

8. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  1. WADIUM

Nie jest wymagane

  1. ZALICZKI

Nie jest wymagane

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

a) Nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają ogólne warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

b) Wykażą i udokumentują, że posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 1 usługi w zakresie leśnictwa, bezpośrednio związanej z prowadzeniem gospodarki leśnej, a w szczególności z wykaszaniem lub odkrzaczaniem łąk.

 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek, każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.

 

c) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.

 

d) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części.

 

e) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.

  1. INFORMACJA O ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ;

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, załącznik nr 1 powinien wypełnić dla każdej części zamówienia oddzielnie.

 

  1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

 

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 2.

  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 3.

  3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje sie go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem urzędowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;

  4. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  5. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

  7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku spółki cywilnej zaświadczenia te muszą dotyczyć wspólników);

  8. wykaz usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie), potwierdzających spełnianie warunku – zał. nr 4 wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

 

  1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast

dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

 

  1. lit. c) – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

  2. lit. e) i f) – nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu,

  3. lit. e) – nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

  4. lit. d) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4÷8 ustawy.

 

  1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 lit. a), c) i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3, lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert.

  2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 4 stosuje się odpowiednio.

  3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

  4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą spełnić następujące wymagania:

  1. każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1÷ 9 i ust. 2 ustawy oraz przedstawić dokumenty wyszczególnione w pkt. 2 lit. „a” - „g”;

  2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy;

  3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia; do oferty należy załączyć pełnomocnictwo; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika; wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub z każdym Wykonawcą oddzielnie, w zależności od treści umowy regulującej współprace Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

  4. w wypełnianych formularzach, w miejscu na wpisanie nazwy i adresu Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

  5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę ogólnych warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zawierającego oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 i 2 ustawy, jak również ewentualnych pełnomocnictw, które powinny być przedstawione jedynie w formie oryginału lub kopii notarialnej, albo w kopii poświadczonej przez mocodawcę.

  6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

  7. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym lub w innym miejscu w składanych przez siebie dokumentach. W przeciwnym razie cała oferta i załączone do niej oświadczenia i dokumenty zostaną ujawnione na Życzenie każdej zainteresowanej osoby.

  8. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica Przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty i załączonych do niej oświadczeń i dokumentów.

 

9. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1. Cena – 100%

 

Punktacja:

Liczba punktów = (najniższa cena : cena badanej oferty) x 100 pkt x 100%

 

 

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

 

10. Opis sposobu obliczenia ceny



Cena oferty to cena brutto, jaką Zamawiający będzie musiał zapłacić za wykoszenie lub odkrzaczenie 1 ha łąki albo odkrzaczenie 1 ha wrzosowiska. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i podatki niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszej specyfikacji, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.



11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

Oferty winny być składane osobiście w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego lub przesyłane pocztą na adres: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.09.2012 r. do godz. 10:00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2012 r. o godz. 10:15 w siedzibie Kampinoskiego Parku Narodowego w Izabelinie, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, pokój nr 104

 

12. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

13. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

14. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

ZAŁĄCZNIKI

Pliki .pdf:

 

  1. Specyfikacja
    Nazwa pliku: specyfikacja.pdf (Szczegóły)
    Typ: pdf
    Rozmiar: 143.14 Kb

  2. Załącznik nr 6 - dokumentacja fotograficzna obszarów przeznaczonych do wykaszania i odkrzaczania
    Nazwa pliku: załacznik nr 6.pdf (Szczegóły)
    Typ: pdf
    Rozmiar: 2,147.06 Kb

  3. Załącznik nr 7 - mapy przedstawiające powierzchnie przeznaczone do wykonania prac
    Nazwa pliku: załacznik nr 7.pdf (Szczegóły)
    Typ: pdf
    Rozmiar: 1,740.51 Kb

 

Pliki .doc:

 

  1. Formularz oferty – załącznik nr 1
    Nazwa pliku: Załącznik nr 1.doc (Szczegóły)
    Typ: doc
    Rozmiar: 55.00 Kb

  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków – załącznik nr 2
    Nazwa pliku: Załącznik nr 2.doc (Szczegóły)
    Typ: doc
    Rozmiar: 55.00 Kb

  3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3
    Nazwa pliku: Załącznik nr 3.doc (Szczegóły)
    Typ: doc
    Rozmiar: 56.00 Kb

  4. Wykaz usług – załącznik nr 4
    Nazwa pliku: Załącznik nr 4.doc (Szczegóły)
    Typ: doc
    Rozmiar: 54.00 Kb

  5. Wzór umowy – załącznik 5
    Nazwa pliku: Załącznik nr 5.doc (Szczegóły)
    Typ: doc
    Rozmiar: 72.50 Kb

 

Poprawiony: piątek, 14 września 2012 14:20