Home Archiwum Ogłoszenie o przetargu na zakup i dostawę fabrycznie nowych samochodów terenowych
Ogłoszenie o przetargu na zakup i dostawę fabrycznie nowych samochodów terenowych PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
czwartek, 27 października 2016 17:15

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie : „Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów terenowych do    siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego – szt. 4”

I.             Nazwa oraz adres Zamawiającego.

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin, ulica Tetmajera 38,

tel. 22 722-60-01, fax. 22 722-65-60, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Godziny pracy: 730-1530 od poniedziałku do piątku

II.           Tryb udzielenia zamówienia.

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) zwanej dalej „ustawą PZP”.
  2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP.
  3. Wartości zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

III.          Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego 4 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowo-terenowych z napędem na cztery koła. (Zamawiający nie dopuszcza  samochodów typu pick-up)

  1. Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
  • CPV34113000-2 samochody z napędem na 4 koła
  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
  4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

IV.          Termin wykonania zamówienia.

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 20.12.2016 roku.

V.            Warunki udziału w postępowaniu.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)         nie podlegają wykluczeniu;

2)         spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)    kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

b)       sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 75 000,00 PLN.

c)       zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, w ramach jednego zamówienia (umowy) co najmniej 1 usługi polegającej na dostawie pojazdów terenowych o wartości nie mniejszej niż  100 000,00 PLN, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te Dostawy zostały wykonane należycie;

  1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) SIWZ zostaną uznane za spełnione, jeżeli:

warunki te spełnia co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.

  1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
  2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. V. 4) niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1)         Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;

2)         Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy PZP;

3)         w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

VI.          Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

  1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
    w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
    o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
  3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
    w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ / zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
  4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów.
  5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę̨ z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają̨ w szczególności:

a)         zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;

b)         sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

c)          zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

d)         czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą̨.

  1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:

a)         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli
z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku;

b)         wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy wykonane były zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

  1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  2. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
  3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  4. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są̨ w oryginale.
  5. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, inne niż̇ oświadczenia, o których mowa w ust. 9, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność́ z oryginałem.
  6. Poświadczenia za zgodność́ z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się̨ o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą̨.
  7. Poświadczenie za zgodność́ z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.

VII.        Wymagania dotyczące wadium.

  1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium  przed upływem terminu składania ofert w wysokości:

6 300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta zł 00/100)

  1. Wadium może być wniesione w:

1)      pieniądzu;

2)      poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3)      gwarancjach bankowych;

4)      gwarancjach ubezpieczeniowych;

5)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).

  1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium
    w postępowaniu
    DTtr 370/1-1/2016 na dostawę samochodów osobowo-terenowych 4 szt.
  2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:

1)         pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;

2)         innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.

  1. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  2. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  3. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

VIII.       Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

  1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
    w kryteriach:

a)         Łączna cena ofertowa brutto – C;

b)         Okres gwarancji pojazdu (w miesiącach) – G.

c)          Emisja CO2 w g/km – E

d)          Zużycie energii w MJ / 100 km wyliczone ze średniego spalania - Z

  1. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:

Kryterium

Waga [%]

Liczba punktów

Sposób oceny wg wzoru

Łączna cena ofertowa brutto

60%

60

Cena najtańszej oferty

C = -----------------------------------------  x 60pkt

Cena badanej oferty

Okres gwarancji

20%

20

Okres gwarancji badanej oferty

G = -----------------------------------------------------------------  x 20 pkt

Maksymalny okres gwarancji spośród badanych ofert

Emisja CO2 w g/km

10%

10

Wartość najniższej emisji z ofert

E = ---------------------------------------------------  x 10pkt

Wartość emisji badanej oferty

Zużycie energii w MJ / 100 km

10%

10

Najniższa wartość zużycia energii z badanych ofert

C = ------------------------------------------------------------------------  x 10pkt

Wartość zużycia energii badanej oferty

RAZEM

100%

100

────────────────────

  1. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:

L = C + G + E + Z

gdzie:

L – całkowita liczba punktów,

C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,

G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na pojazd (w miesiącach)”,

E – punkty uzyskane w kryterium   „Emisja CO2 (w g/km)”

Z – punkty uzyskane w kryterium  „Zużycie energii ( w MJ / 100 km)”

  1. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie, przeliczonej według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
  2. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji pojazdu (w miesiącach)” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonane prace wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, przeliczonego według wzoru opisanego w tabeli powyżej.

Przy czym Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 24 miesięcy i maksymalny termin gwarancji na 48 miesięcy.

  1. Ocena punktowa w kryterium „Emisja CO2 (w g/km) dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanych wartości emisji CO2 wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, przeliczonych według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
  2. Ocena punktowa w kryterium „ Zużycie energii w MJ/100km dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanych wartości zużycia energii przez Wykonawcę w ofercie, przeliczonych według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
  3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
  5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
  6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

IX.          Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tetmajera 38  w Izabelinie – pok. 104 do dnia 04.11.2016 r., do godziny 0900 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Oferta złożona po terminie wskazanym w rozdz. XI. 1 niniejszej SIWZ zostanie zwrócona wykonawcy zgodnie z zasadami określonymi w art. 84 ust. 2 ustawy PZP.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pok. 103, w dniu 04.11.2016 r., o godzinie 0930.
  5. Otwarcie ofert jest jawne.
  6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
  7. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie www.bip.kampinoski-pn.gov.pl informacje dotyczące:

a)      kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

b)      firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

c)       ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych
w ofertach.

X.           Informacje o umowie ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XI. informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XII. informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej.

XIII. zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Nazwa pliku: SIWZ - samochody (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 977.95 Kb

Nazwa pliku: SIWZ - samochody (zmiana) (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 894.49 Kb

Nazwa pliku: SIWZ - samochody (wer. edytowalna) zmiana (Szczegóły)
Typ: doc
Rozmiar: 537.50 Kb



PYTANIA I ODPOWIEDZI:

PYTANIE 1:

„ Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga pojazdy z :

- kąt natarcia min. 35°

- kąt zejścia min. 35°

Proszę o możliwość oferowania pojazdów z poniższymi parametrami

- kąt natarcia min. 34°

- kąt zejścia min. 31°”



ODPOWIEDŹ 1:

Zgodnie z art. 38 ust. 4  Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zmienia treść SIWZ. Zmianie ulega załącznik nr 1 do SIWZ „ Opis przedmiotu zamówienia „ i załącznik nr 2 do Umowy „ Opis przedmiotu zamówienia” w pkt. 1 z :

„Kąt natarcia  min. 35° „ na „ Kąt natarcia min. 34°”

Pozostałe parametry podane w „ Opisie przedmiotu zamówienia” w zał. do SIWZ i zał. do Umowy pozostają bez zmian.

W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza oferowanie pojazdów o kącie natarcia min. 34°, natomiast nie dopuszcza pojazdów o kącie zejścia min. 31°

 


(zmiana oznaczona w treści SIWZ kolorem czerwonym).
Poprawiony: czwartek, 25 lipca 2019 11:33