Home Archiwum rozeznanie rynku na wykonanie kancelarii tajnej
rozeznanie rynku na wykonanie kancelarii tajnej PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
wtorek, 07 lutego 2017 14:31

ROZEZNANIE RYNKU

I. ADRES I NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO

Kampinoski Park Narodowy

siedziba: ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin

tel. (022) 722 60 01, 722 60 21

fax: (022) 722 65 60

strona internetowa: www.kampinoski-pn.gov.pl

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie jest prowadzone w trybie rozeznania rynku.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na dostosowaniu pomieszczenia zlokalizowanego w Dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego (pomieszczenie oznaczone kolorem czerwonym na załączonym rzucie piętra zal. Nr 1) na potrzeby kancelarii tajnej zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych (Dz. U. Nr 276 poz. 1631).

Sporządzając ofertę należy uwzględnić koszty:

a)       przygotowania dokumentacji projektowej (w tym projekt instalacji niskoprądowej tj. system sygnalizacji napadu i włamania, system kontroli dostępu, system telewizji przemysłowej)

b)       prac budowlanych w tym montaż instalacji niskoprądowej

c)       wyposażenie pomieszczenia w szafę metalową klasy S2, wyposażoną w 3 indywidualne zamykane skrytki

d)       wykonania dokumentacji powykonawczej

e)       opracowania dokumentacji bezpieczeństwa

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania prac do dnia 31.03.2017 r.

V. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO

Jacek Metrycki, Włodzimierz Szaga

VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawcy przystępujący do niniejszego rozeznania rynku są związani treścią oferty przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, trwałą i czytelną techniką oraz powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez wykonawcę. Przed złożeniem oferty wykonawca zapozna się z opisem przedmiotu zamówienia.

Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

W toku badania i oceny ofert zamawiający może zażądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy dostarczyć do siedziby zamawiającego do dnia 14.02.2017 r.:

▫     osobiście do sekretariatu w siedzibie zamawiającego: ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin;

▫     drogą pocztową  na adres: ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin (decyduje data wpływu na dziennik podawczy KPN);

▫     drogą e-mailową na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

▫     faxem na nr 22 722 65 60

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

IX. KRYTERIA OCENY OFERT

Cena oferty brutto – 100 %

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym rozeznaniu rynku oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny.




Nazwa pliku: załącznik nr 1 rzut piętra (Szczegóły)
Typ: jpg
Rozmiar: 7,324.37 Kb
Poprawiony: środa, 15 lutego 2017 00:03