Home Archiwum ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH - ROZEZNANIE RYNKU
ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH - ROZEZNANIE RYNKU PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
czwartek, 23 marca 2017 15:11
W związku z realizacją projektu nt. „Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym”, współfinansowanego z Funduszy Europejskich Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko w ramach Funduszu Spójności w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0017/16

Kampinoski Park Narodowy (KPN) zamierza zakupić następujące materiały biurowe:

  1. zszywacz (30 kartek) – 2 szt.
  2. rozszywacz – 5 szt.
  3. skoroszyt oczkowy, biały – 150 szt.
  4. wkłady do ołówków 0,5 HB – 5 op.
  5. korektor w długopisie 12 ml, metalowa końcówka – 6 szt.
  6. korektor w taśmie – 6 szt.
  7. długopis niebieski – 20 szt.
  8. marker gruby, wodoodporny, okrągła końcówka, czerwony – 6 szt.
  9. dziurkacz (30 kartek) – 2 szt.
  10. linijka 50 cm – 5 szt.
  11. ołówek – 24 szt.
  12. płyta CD-R, 700 MB, 52x – 20 szt.
  13. taśma klejąca przeźroczysta wąska, 18x20 – 4 szt.
  14. pamięć USB 3.0, 32 GB – 3 szt.
  15. koszulka krystaliczna A4 PP (100szt. w opakowaniu) – 3 op.
  16. segregator mechaniczny A4/75 – 10 szt.
  17. zakładki indeksujące 5 kolorów po 25 zakładek 45x12 mm – 5 szt.
  18. papier xero A4 80g – 10 ryz
  19. zakreślacz (4 sztuki w opakowaniu) – 3 op.
  20. gumka do ścierania (65 x 24,5 x 12,5 mm) – 10 szt.
  21. temperówka – 5 szt.
  22. kalkulator duży (wymiary min. 12 x 16 cm) – 2 szt.
  23. niszczarka, jednorazowo niszczy 10 kartek (70g), poziom zabezpieczeń niszczonego papieru P-4, niszczy dokumenty z małymi zszywkami, spinaczami, karty kredytowe oraz płyty CD/DVD/Blu-Ray – 2 szt.

 

Czas realizacji od momentu powiadomienia o wyborze oferenta nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.

W przypadku przekroczenia kwoty 2000 zł brutto z dostawcą zostanie podpisana umowa.

Więcej informacji na temat zapytania ofertowego udziela: Karol Kram – tel. 22 722 60 01 wew. 327 lub 334.

Kryterium wyboru oferty – najniższa zaproponowana cena brutto za cały w/w zestaw. Cena powinna zawierać wszystkie wydatki, w tym związane z dostarczeniem towaru do siedziby KPN przez Dostawcę.

Proszę o przysłanie oferty wykonania powyższego zamówienia do 30 marca 2017 r. do godziny 15:00. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana i zamieszczona na stronie internetowej KPN do 4 kwietnia 2017 roku.

Propozycję ofert proszę składać na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Poprawiony: czwartek, 30 marca 2017 00:07