Home Archiwum INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - Rozbiórka obiektów budowlanych i adaptacja podziemi dla hibernujących nietoperzy
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - Rozbiórka obiektów budowlanych i adaptacja podziemi dla hibernujących nietoperzy PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
środa, 29 marca 2017 12:35

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

(numer ogłoszenia 2/2017)

Rozbiórka obiektów budowlanych i adaptacja podziemi dla hibernujących nietoperzy

Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.:Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający podaje informacje z otwarcia ofert na: „Rozbiórka obiektów budowlanych i adaptacja podziemi dla hibernujących nietoperzy”.

Zadanie to jest współfinansowane z Funduszy Europejskich Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko w ramach Funduszu Spójności w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0017/16 pt. „Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym”.

Tryb postępowania – przetarg nieograniczony.
Termin składania ofert upłyną w dniu 29 marca 2017 roku o godzinie 9:30.
Otwarcia ofert dokonano w dniu 29 marca 2017 roku o godzinie 10:00.
Przed otwarciem kopert Zamawiający poinformował obecnych iż kwota przewidziana na wykonanie zadania wynosi 605.770,95 zł. netto.
!!! UWAGA  - podano błędną kwotę przewidzianą na wykonanie zadania. Właściwa kwota to 651 997,59 zł netto

Podczas otwarcia ofert podano nazwy oraz adresy firm, które złożyły oferty, wraz z podaniem:
dla części nr 1 zamówienia – ceny i czasu realizacji zadania;
dla części nr 2 zamówienia – ceny i okresu gwarancji.

W wyznaczonym terminie wpłynęły oferty następujących wykonawców:

1. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Probud” s.c., 96-500 Sochaczew, Władysławów 11A. Oferta część nr 1: kwota 811.677,00 zł. brutto, czas realizacji 35 dni. Część nr 2: kwota 39.000,00 zł. brutto, gwarancja 5 lat. Łączna cena oferty: kwota 850.677,00 zł. brutto.

2. „Piotro-Stal” Adam Sikora, Dobczyn, ul. Osiedle Młodych 10, 05-205 Klembów. Oferta część nr 1: kwota 369.123,00 zł. brutto, czas realizacji 40 dni. Część nr 2: 246.123,00 zł., gwarancja 3 lata. Łączna cena oferty: 615.246,00 zł.

3. Weg-Bet Danuta Kurpiewska, Czarnowo 25, 05-180 Pomiechówek. Oferta część nr 1: kwota 59.040,00 zł. brutto, czas realizacji 9 dni dni. Część nr 2: 114.390,00 gwarancja 10 lat. Łączna cena oferty: 173.430,00 zł.

4. „Megakop” Andrzej Pilinoga, ul. Włodarzewska 93, 02-393 Warszawa. Oferta część nr 1: kwota 130.380,00 zł. brutto, czas realizacji 10 dni.

5. F.P. Artech Dariusz Śliwiński, 05-160 Nowy Dwór Maz. 4, ul. Lipowa B/N. Oferta część nr 1: kwota 490.000,00 zł. brutto, czas 30 dni. Część nr 2: kwota 147.600,00 zł. gwarancja 4 lata. Łączna cena oferty: 637.600,00 zł.

6. Konsorcjum KSS Polska Sp. z o.o. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa i P.P.H.U. SAS – TRANS – POL Teresa Sasin, ul. Literacka 12a, 05-822 Milanówek. Oferta część nr 1: kwota 98.400,00 zł. brutto, czas realizacji 9 dni. Część nr 2: kwota 516.600,00 zł. brutto, gwarancja 10 lat. Łączna cena oferty: 615.000,00 zł. brutto.

Termin wykonania zamówienia: zgodny z SIWZ i wzorem umowy.
Warunki płatności: zgodne ze wzorem umowy.
Wymagane wadium zostało wpłacone.

Poprawiony: środa, 12 kwietnia 2017 00:12