Home Archiwum Przetarg nieograniczony na dostawę sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych
Przetarg nieograniczony na dostawę sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
środa, 23 sierpnia 2017 09:44

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

„Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych”


I. nazwa i adres zamawiającego:
Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin, ulica Tetmajera 38,
tel. 22 722-60-01, fax. 22 722-65-60, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Godziny pracy: 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku

II. tryb zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. z dnia 26 listopada 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

III. adres strony internetowej:
www.kampinoski-pn.gov.pl
www.bip.kampinoski-pn.gov.pl

IV. przedmiot i zakres zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp dla pracowników Służby Parków Narodowych wykonanych według wzorów określonych:

a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 28 kwietnia 2005 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk

 

/Dz.U.  Nr 89 z 20 maja 2005 r.  poz. 754/

 

b) oraz wykonana wg opisu wymienionego w specyfikacji.

 

Częściowo wzorce odzieży są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

 

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

 

  1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

 

  1. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

 

 

CPV18000000-9  Odzież, obuwie, artykuły biurowe i dodatki

 

CPV18110000-3  Odzież branżowa

 


V. informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. termin wykonania zamówienia
do dnia 04.12.2017 roku

VII. warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)        nie podlegają wykluczeniu;

2)        spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)    kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

b)      sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50 000,00 PLN.

c)      zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, w ramach jednego zamówienia (umowy) - min. jednej dostawy o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, potwierdzonych referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru towaru dla Parków Narodowych, Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych.

  1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) SIWZ zostaną uznane za spełnione, jeżeli:

warunki te spełnia co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.

  1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
  2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. V. 4) niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1)        Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;

2)        Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy PZP;

3)        w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują  usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

VIIa) wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

  1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
    w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
  3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ / zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
  4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów.
  5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę̨ z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają̨ w szczególności:

a)        zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;

b)        sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

c)        zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

d)       czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą̨.

  1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:

a)        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli
z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku;

b)        wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wszystkie dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

  1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  2. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

10.  Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

11.  Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są̨ w oryginale.

12.  Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, inne niż̇ oświadczenia, o których mowa w ust. 9, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność́ z oryginałem.

13.  Poświadczenia za zgodność́ z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się̨ o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą̨.

14.  Poświadczenie za zgodność́ z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.


VIII. informacja na temat wadium

  1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część zamówienia przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
  • część 1 –  4574,84 zł.
  • część 2 –  1463,50 zł.
  1. Wadium może być wniesione w:

1)     pieniądzu;

2)     poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3)     gwarancjach bankowych;

4)     gwarancjach ubezpieczeniowych;

5)     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).

  1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na dostawę sortów mundurowych / odzieży BHP za część ……,” na każdą część należy wpłacić wadium oddzielnie z podaniem nr części.
  2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:

1)        pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;

2)        innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.

  1. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  2. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  3. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

  1. IX. kryteria oceny ofert i ich znaczenie
    Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

a)      cena ofertowa – 60 %,

b)      ocena techniczno jakościowa dostarczonego wzoru – 40%.

  1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
  2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
  3. Pozostałym ofertom ocenianym wg przyjętych kryteriów przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
  4. Ocena ofert do 1 i 2 części w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:

W zakresie każdego kryterium oferta może uzyskać od oceniającego członka Komisji 100 punktów. Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

 

 

a)      Wg kryterium ceny:

najniższa cena spośród ofert ważnych

wc =       -------------------------- -----------------------   X 100 pkt. x  0,60

cena oferty badanej

b)      Wg kryterium oceny techniczno jakościowej.

Ocena techniczno jakościowa wykonania wyrobu będzie dokonana indywidualnie tzn. członkowie komisji przydzielać będą punkty:
od 0 do 40 za estetykę wykonania  
od 0-60 sposób wykończenia i jakość wykonania.

Uzyskane punkty zostaną zsumowane i pomnożone przez 0,4.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedstawionych wzorców podczas dokonywania oceny technicznej i jakościowej.

6)      Punkty liczone w każdym kryterium przez każdego oceniającego członka Komisji zostaną zsumowane. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.

7)       Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.

8)      Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).

9)      Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

X. termin składania ofert, adres, na który oferty muszą zostać wysłane, oraz język w jakim muszą one być sporządzone

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tetmajera 38  w Izabelinie – pok. 104 do dnia 01.09.2017 r., do godziny 0900 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Oferta złożona po terminie wskazanym w rozdz. XI. 1 niniejszej SIWZ zostanie zwrócona wykonawcy zgodnie z zasadami określonymi w art. 84 ust. 2 ustawy PZP.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pok. 103, w dniu 01.09.2017 r., o godzinie 0930.
  5. Otwarcie ofert jest jawne.
  6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
  7. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie www.bip.kampinoski-pn.gov.pl informacje dotyczące:

a)   kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

b)   firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

c)   ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.



XI. termin związania ofertą

  1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. (art. 85 ust. 5 ustawy PZP).
  2. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy, samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  3. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium.
  4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwie, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.


XII. informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XIV. informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej.

XV. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Nazwa pliku: SIWZ - sorty mundurowe wer. popr. (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 1,587.77 Kb

Uwaga zmiana:

W treści SIWZ w sekcji nr 10 dodano punkt nr 19 o treści : "Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć po jednej sztuce każdego artkułu będącego przedmiotem dostawy oznaczonego nazwą Wykonawcy. Zamawiając zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonych wyrobów przez ich naruszenie fizyczne. Wyroby te zostaną zwrócone wykonawcom po podpisaniu umowy.  Wykonawca którego oferta zostanie wybrana w wyniku postępowania, otrzyma zwrot dostarczonego kompletu odzieży po dokonaniu dostawy i sporządzeniu protokółu odbioru (dostarczony komplet odzieży będzie wzorcem do porównania zgodności dostawy z ofertą). Za uszkodzenia zaistniałe w wyniku badania dostarczonych wzorców skutkujące pogorszeniem /utratą wartości użytkowych wzorca/ Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności"

W związku ze zmianą i dodaniem zapisu w treści SIWZ został wydłużony termin składania ofert do dnia 01.09.2017 godz. 09:00

Poprawiony: poniedziałek, 04 września 2017 00:07