Home Archiwum Przetarg nieograniczony na: wydanie materiałów edukacyjnych Kampinoskiego Parku Narodowego
Przetarg nieograniczony na: wydanie materiałów edukacyjnych Kampinoskiego Parku Narodowego PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
piątek, 26 marca 2010 15:27

Ogłoszenie o Zamówieniu

 

1. Zamawiający

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 227226001, fax. 227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację usługi:

Wydanie materiałów edukacyjnych Kampinoskiego Parku Narodowego

 

3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

4. Opis przedmiotu zamówienia

 

Wspólny słownik zamówień CPV : 22 20 00 00-2 – Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Przedmiotem usługi jest wydanie materiałów edukacyjnych Kampinoskiego Parku Narodowego

Szczegółowy zakres usługi zawiera SIWZ.

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

5. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2012

8. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  1. WADIUM

Nie jest wymagane

  1. ZALICZKI

Nie jest wymagane

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    2. Posiadania wiedzy i doświadczenia

    3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  1. INFORMACJA O ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

  3. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.

  4. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca fakt dysponowania środkami własnymi lub posiadania zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  5. Wykaz realizacji odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z referencjami i egzemplarzami pokazowymi.

  6. Wykaz osób zdolnych do realizacji Zamówienia.

 

 

Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:

spełnia /nie spełnia.

Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

9. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zastosuje jako kryterium najniższą cenę:

 

10. Opis sposobu obliczenia ceny

Suma wszystkich części składowych Zamówienia, na podstawie kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik do SIWZ

11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 06.04.2010 r. do godz. 9.00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do sekretariatu do dnia 06.04.2010 r. do godz. 9.00

  2. Miejsce składania ofert pokój 104 sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

12. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

13. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

14. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

 

ZAŁĄCZNIKI

Poprawiony: wtorek, 06 kwietnia 2010 01:09