Home Archiwum Zapytanie ofertowe na realizację zadania: Zakup zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarki.
Zapytanie ofertowe na realizację zadania: Zakup zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarki. PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
poniedziałek, 04 grudnia 2017 15:07

Izabelin, dnia 4.12.2017 r.

Den-371/17/6/17

Zapytanie ofertowe

na realizację zadania: Zakup zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarki.

W związku z realizacją projektu nt. „Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym”, współfinansowanego z Funduszy Europejskich Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko w ramach Funduszu Spójności w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0017/16

Kampinoski Park Narodowy (KPN) zamierza zakupić następujący sprzęt komputerowy:

1. Laptop

Wymagania minimalne:

- Przekątna ekranu 15,6 cali

- Rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli

- Powłoka antyrefleksyjna

- Procesor klasy I5 dwurdzeniowy

- Pamięć RAM 8 GB

- Rodzaj dysku twardego – SSD 256 GB

- 2x gniazdo USB 3.0

- Interfejsy:

LAN 1 Gbps

Bluetooth

WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac

- Windows 10 Pro

- Microsoft Office 2016 dla użytkowników domowych i małych firm

 

2. Stacja robocza

Wymagania minimalne:

- Procesor klasy I5 czterordzeniowy

- Pamięć RAM 16 GB

- Rodzaj dysku twardego – HDD 1000 GB

- Pamięć karty graficznej 2GB

- 2x gniazdo USB 3.0

- Czytnik kart pamięci

- Interfejsy:

LAN 1 Gbps

WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac

- Windows 10 Pro

- Microsoft Office 2016 dla użytkowników domowych i małych firm

Akcesoria:

- klawiatura, mysz

 

3. Urządzenie wielofunkcyjne

Wymagania minimalne:

Skaner

Fax

Format wydruku : A3 kolor

LAN

WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac

 

Kupowany sprzęt ma służyć do realizacji projektu POIŚ. Realizacja projektów POIŚ prowadzona jest poprzez centralny system teleinformatyczny SL2014 (aplikacja główna centralnego systemu teleinformatycznego), który jest systemem wspierającym realizację programów operacyjnych realizowanych w ramach Funduszy Europejskich 2014-2020. System SL2014 przystosowany jest do współpracy z oprogramowaniem MS Office.

 

Czas realizacji od momentu powiadomienia o wyborze oferenta nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych.

W przypadku przekroczenia kwoty 2000 zł brutto z dostawcą zostanie podpisana umowa.

Więcej informacji na temat zapytania ofertowego udziela: Karol Kram – tel. 22 722 60 01 wew. 327 lub 334.

Kryterium wyboru oferty – najniższa zaproponowana cena brutto za cały w/w zestaw. Cena powinna zawierać wszystkie wydatki, w tym związane z dostarczeniem towaru do siedziby KPN przez Dostawcę.

Proszę o przysłanie oferty wykonania powyższego zamówienia do 12 grudnia 2017 r. do godziny 10:00.

Propozycję ofert proszę składać na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego na zakup zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarki.

Dnia 6 grudnia 2017 r. otrzymana następujące pytania:

Pytanie 1: Czy dopuszczają Państwo składanie ofert częściowych – oddzielnie na zestawy komputerowe z oprogramowaniem oraz na drukarkę?

Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Pytanie 2: Jakiej szybkości (druku) urządzenie oczekują Państwo od Wykonawcy?

Odpowiedź: Zamawiający nie precyzuje tego parametru.

 

Poprawiony: wtorek, 12 grudnia 2017 00:01