Home Archiwum Przetarg nieograniczony - „Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego”
Przetarg nieograniczony - „Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego” PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
wtorek, 29 czerwca 2010 09:01

 

O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U

1. Zamawiający




Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 0227226001, fax. 0227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoskim Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację prac związanych z:

Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego”

3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

4. Opis przedmiotu zamówienia

Wspólny słownik zamówień CPV : 45000000 - 7 Roboty budowlane, 45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe ocieplanie ścian budynku.

Nazwa zadania:

Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego”

Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych. Roboty przeprowadzane będą na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego. Szacunkowy zakres robót określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Szacunkowy zakres robót określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Informacje dodatkowe:

Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 07 lipca 2010 na godzinę 09:00 w siedzibie zamawiającego w celu zapoznania wykonawców z terenem prac.

Roboty przeprowadzane będą na terenie dwóch powiatów: Warszawskiego Zachodniego i Nowodworskiego.

Kalkulując cenę oferty wykonawca uwzględni:

  • wszelkie koszty przygotowania i realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami, zapisami umowy i wytycznymi Inwestora;

  • koszty dojazdów, dokonania opłat niezbędnych do poniesienia przez wykonawcę w celu realizacji przedmiotu zamówienia, wykonania robót towarzyszących;

  • Demontaż i montaż urządzeń instalacji niezbędnych do wykonania zadania, wywóz gruzu i zużytych materiałów budowlanych, uprzątnięcie terenu osady po robotach, koszt ustawienia i rozłożenia rusztowań.

Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru końcowego w ciągu 3 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia. Przyjmuje się, iż zgłoszony do odbioru przedmiot zamówienia nie może być obarczony błędami.

W przypadku stwierdzenia wad i konieczności dokonywania wielokrotnego/ ponad dwa razy/ odbioru wykonawca zwróci zamawiającemu koszty poniesione w związku z tymi odbiorami.

Wykonawca zobowiązuje się pisemnie powiadomić Zamawiającego o gotowości do odbioru.

Zamawiający informuje że, zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych budynki obite zadaniem zalicza się do grupy 111 klasa budynków 1110 budynki mieszkalne jednorodzinne od których naliczany jest podatek VAT w wysokości 7% oprócz budynku Administracyjno – Warsztatowego we wieś Leszno na dz. nr 978 w gmina Leszno który zalicza się do grupy 122 klasa budynku 1220 budynki biurowe od których naliczany jest podatek VAT w wysokości 22%

5. Oferty częściowe

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdy obiekt wg załącznika nr 1

6. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

7. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : do dnia 29 10 2010 roku

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:

    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

    2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniają wykonanie zamówienia;

    4. Spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;

Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:

spełnia /nie spełnia.

Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu

  1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, oraz pkt. 2, 3, 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. (załącznik 3 i 4). W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia (załącznik nr 3) natomiast (załącznik nr 4) składany jest wspólnie przez wykonawców ( konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej;

  2. W przypadku korzystania przez wykonawcę z wiedzy i doświadczenia potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów zobowiązany jest on złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów art. 26 ust 2b ust PZP

  3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. ( załącznik nr 5) w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia załącznik nr 5;

  4. Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego podmiotu dokonującego rejestracji, na podstawie której prowadzona jest przez wykonawcę działalności gospodarcza tj. wystawiony nie później niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum, spółka cywilna) każdy z wykonawców przedkłada dokument indywidualnie;

  5. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;

  6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum), do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zostanie wybrana, najpóźniej do dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne zostanie przedłożona umowa regulująca współpracę tych wykonawców. Warunki umowy powinny zawierać w szczególności:

  • określenie celu gospodarczego,

  • oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,

  • wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,

  • zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego;

  1. W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiega się wykonawca występujący jako Spółka cywilna wykonawca przedłoży umowę spółki cywilnej.

W przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca może być wezwany do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Dokumenty wymienione w pkt. od 4 do 6 mogą być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

10. Wymagania dotyczące wadium

Nie dotyczy

11. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zastosuje jako kryterium najniższą cenę:

Cena (koszt)------------------------------------- 100%

Ocena ofert na dany obiekt w zakresie wyżej przedstawionego kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:

Oferta z ceną najniższą

Cena = ----------------------------- x 10 x 100 %

Oferta rozpatrywana

  1. Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie,

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych

dokonanych poprawek,

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków

zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona

2 Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

  • jest niezgodna ustawą

  • jest niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu

  • nie zgodził się w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 1 ppkt. 3

  1. Jeżeli poprawienie błędów zgodnie z Ustawą spowoduje zmianę łącznej ceny ofertowej ważna i wiążąca dla wykonawcy i zamawiającego będzie poprawiona cena.

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta spełni wymagania SIWZ i zostanie uznana jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.

12. Miejsce i termin składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 14 lipca 2010 roku do godz. 9 00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do sekretariatu do dnia 14 lipca 2010 roku do godz. 9:00

  2. Miejsce składania ofert pokój 104 sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

  3. Koperta musi ponadto zabezpieczona w sposób widoczny i uniemożliwiający otwarcie bez naruszenia zabezpieczeń zaopatrzona w napis:

Oferta na przetarg nieograniczony na: „Ochrona przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery dzięki wykonaniu termomodernizacji budynków na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego” nie otwierać przed 14 lipca 2010 r. godz. 10:00.

  1. Koperta winna mieć umieszczoną pieczątkę firmy z adresem.

  2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania

  3. Wykonawca może wprowadzić, zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, ze zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta z dopiskiem na kopercie „ Zmiana ”.

  4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia ( według takich samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek ) z napisem na kopercie „ Wycofanie

  5. Koperty z napisem „wycofane” będą otwierane w pierwszej kolejności

  6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 14 lipca 2010 r. , godzinie 10.00 w siedzibie zamawiającego w tzn. sali konferencyjnej / nr 104 przy sekretariacie/ w budynku dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

  7. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć realizację zamówienia;

  8. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert

  9. Po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalnoprawnym zamawiający dokona oceny ofert;

  10. Po wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający prześle odpowiednią informację do uczestników postępowania, oraz wyznaczy termin podpisania umowy z wykonawcą.

13. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

13. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

 

ZAŁĄCZNIKI

 

 

 

Poprawiony: czwartek, 02 września 2010 13:49