Home Archiwum O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U - Rozbiórka
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U - Rozbiórka PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
piątek, 05 listopada 2010 12:48

 

O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U

 

1. Zamawiający

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 0227226001, fax. 0227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoskim Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację prac związanych z:

Rozbiórka obiektów budowlanych wraz z demontażem i utylizacją azbestu z pokryć dachowych zlokalizowanych na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego”

3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

4. Opis przedmiotu zamówienia

Wspólny słownik zamówień CPV : 45000000 – 7 Roboty budowlane, 45262660 – 5 Usuwanie azbestu, 45110000 – 1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

Nazwa zadania: „Rozbiórka obiektów budowlanych wraz z demontażem i utylizacją azbestu z pokryć dachowych zlokalizowanych na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego”

Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych wraz z demontażem i utylizacją azbestu z pokryć dachowych z części rozbieranych obiektów. Roboty przeprowadzane będą na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w trzech powiatach Warszawskim Zachodnim, Nowodworskim i Sochaczewskim. Szacunkowy zakres robót określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Kalkulując cenę oferty wykonawca uwzględni:

  • wszelkie koszty przygotowania i realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami, zapisami umowy i wytycznymi Inwestora;

  • koszty dojazdów, dokonania opłat niezbędnych do poniesienia przez wykonawcę w celu realizacji przedmiotu zamówienia, wykonania robót towarzyszących;

  • Wywóz gruzu i zużytych materiałów budowlanych, uprzątnięcie terenu osady po robotach.

  • Demontaż i montaż urządzeń instalacji niezbędnych do wykonania zadania, wywóz gruzu i zużytych materiałów budowlanych, uprzątnięcie terenu osady po robotach, koszt ustawienia i rozłożenia rusztowań.

Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru końcowego w ciągu 3 dni roboczych. Przyjmuje się, iż zgłoszony do odbioru przedmiot zamówienia nie może być obarczony błędami. W przypadku stwierdzenia wad i konieczności dokonywania wielokrotnego (ponad dwa razy) odbioru wykonawca zwróci zamawiającemu koszty poniesione w związku z tymi odbiorami. Wykonawca zobowiązuje się pisemnie powiadomić Zamawiającego o gotowości do odbioru.

5. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

6. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : do dnia 15 12 2010r. roku

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

    1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  1. Spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:

spełnia /nie spełnia.

Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu

  1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. (załącznik 3). W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia (załącznik nr 3).

  2. W przypadku korzystania przez wykonawcę z wiedzy i doświadczenia potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów zobowiązany jest on złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów art. 26 ust 2b ustawy PZP

  3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. ( załącznik nr 4 ) w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum ) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia załącznik nr 4;

  4. Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego podmiotu dokonującego rejestracji, na podstawie której prowadzona jest przez wykonawcę działalności gospodarcza tj. wystawiony nie później niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum, spółka cywilna ) każdy z wykonawców przedkłada dokument indywidualnie;

  5. Prawomocną i aktualną decyzję starosty powiatu na terenie, którego będą prowadzone prace związane z rozbiórką i utylizacją materiałów zawierających azbest zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest;

  6. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;

  7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum), do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika ( lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zostanie wybrana, najpóźniej do dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne zostanie przedłożona umowa regulująca współpracę tych wykonawców. Warunki umowy powinny zawierać w szczególności:

  • określenie celu gospodarczego,

  • oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,

  • wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,

  • zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego;

  1. W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiega się wykonawca występujący jako Spółka cywilna wykonawca przedłoży umowę spółki cywilnej.



W przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca może być wezwany do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Dokumenty wymienione w pkt. od 4 do 8 mogą być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, wykaz osób uprawnionych porozumiewania się z wykonawcami

  1. Wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Do kontaktów z wykonawcami uprawnieni są :

Mariusz Szlaski – tel. 22 722 60 01 lub 722 60 21 w. 308

Krzysztof Przeor - tel. 22 722 60 01 lub 722 60 21 w. 352

od godz. 7:30 do godz. 15 :30 pon.– pt.

10. Wymagania dotyczące wadium

Nie dotyczy

11. Opis sposobu przygotowania ofert

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Sam lub jako reprezentant wykonawcy. Wykonawca który złożył więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania;

Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;

Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie (czytelnie) nieścieralnym atramentem, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz.

Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą:„ Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.).

Każda strona oferty powinna być ponumerowana kolejnymi numerami. Każda ze stron powinna być spięta w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek ze stron.

Każda strona powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do reprezentowania przedsiębiorcy na zewnątrz. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania przedsiębiorcy na zewnątrz.

Wykonawca może zwracać się do zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące przedmiotu zamówienia, sposobu przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie, faxem lub droga elektroniczną. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do zamawiającego będzie nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Odpowiedź zostanie przesłana wszystkim uczestnikom postępowania bez wskazania źródła zapytania oraz umieszczona na stronie internetowej, na której jest dostępna SIWZ. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed terminem składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ. O każdej ewentualnej zmianie zamawiający powiadomi niezwłocznie każdego z wykonawców, którym przekazano SIWZ, oraz zamieści informację ze zmianami na stronie internetowej. W przypadku, gdy zmiana będzie powodować konieczność modyfikacji ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy i zamawiającego odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.

1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy.( załącznik nr 2).

  2. Oświadczenie ,że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r.(załącznik 3, 4)

  3. Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego podmiotu dokonującego rejestracji, na podstawie której prowadzona jest przez wykonawcę działalności gospodarcza tj. wystawiony nie później niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przypadku wykonawców występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna ), każdy z wykonawców składa aktualny wyciąg z rejestru.

  4. Prawomocną i aktualną decyzję starosty powiatu na terenie, którego będą prowadzone prace związane z rozbiórką i utylizacją materiałów zawierających azbest zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest;

  5. list intencyjny oraz dokument ustanawiający pełnomocnika (Lidera) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie ( konsorcjum)

  6. umowa spółki cywilnej przypadku składania oferty przez wykonawcę występującego jako spółka cywilna;

  7. pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;

Dokumenty wymienione w lit. od c do g mogą być złożone w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Zaleca się aby dokumenty ułożone były wg. w/w kolejności

12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 22 listopada 2010 roku do godz. 9 00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do sekretariatu do dnia 22 listopada 2010 roku do godz. 9:00

  2. Miejsce składania ofert pokój 104 sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

  3. Koperta musi ponadto zabezpieczona w sposób widoczny i uniemożliwiający otwarcie bez naruszenia zabezpieczeń zaopatrzona w napis:

Oferta na przetarg nieograniczony na: „Rozbiórka obiektów budowlanych wraz z demontażem i utylizacją azbestu z pokryć dachowych zlokalizowanych na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego” nie otwierać przed 22 listopada 2010 r. godz. 10:00.

  1. Koperta winna mieć umieszczoną pieczątkę firmy z adresem.

  2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania

  3. Wykonawca może wprowadzić, zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, ze zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta z dopiskiem na kopercie „ Zmiana ”.

  4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia ( według takich samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek ) z napisem na kopercie „ Wycofanie

  5. Koperty z napisem „wycofane” będą otwierane w pierwszej kolejności

  6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 22 listopada 2010 r. o godzinie 10.00 w siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej ( nr 104 przy sekretariacie ) w budynku dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

  7. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć realizację zamówienia;

  8. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert

  9. Po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalnoprawnym zamawiający dokona oceny ofert;

  10. Po wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający prześle odpowiednią informację do uczestników postępowania, oraz wyznaczy termin podpisania umowy z wykonawcą.

13. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

14. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

15. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

16. Informacja o zamówienia uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

 

 

Poprawiony: poniedziałek, 22 listopada 2010 01:09