Home Archiwum Przetarg nieograniczony na: „PRZEPROWADZENIE EKSPERTYZ PRZYRODNICZYCH NA TERENIE KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO”
Przetarg nieograniczony na: „PRZEPROWADZENIE EKSPERTYZ PRZYRODNICZYCH NA TERENIE KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO” PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
czwartek, 21 lutego 2019 11:48

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

„PRZEPROWADZENIE EKSPERTYZ PRZYRODNICZYCH NA TERENIE
KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO”

 

Organizator przetargu:

Kampinoski Park Narodowy
Adres: 05-080 Izabelin, ul. Tetmajera 38
NIP: 1182081819 REGON: 145916637
Strona internetowa: www.kampinoski-pn.gov.pl, www.bip.kampinoski-pn.gov.pl
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
tel. 22 722-60-01, 721-83-91 do 93, faks 22 722-65-60

Kampinoski Park Narodowy (Organizator przetargu) zaprasza do składania ofert do przetargu nieograniczonego na „Przeprowadzenie ekspertyz przyrodniczych na terenie
kampinoskiego parku narodowego”

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ekspertyzy przyrodniczej (botaniczno-fitosocjologicznej, lichenologicznej, ornitologicznej i entomologicznej) gruntów w ramach realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej „Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym” umowa o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00-0146/16-01

Przedmiot Zamówienia został podzielony na 6 części:

Część I – Ekspertyza botaniczno-fitosocjologiczna;

Część II – Ekspertyza lichenologiczna;

Część III – Monitoring zbiorowisk łąkowych i murawowych;

Część IV – Inwentaryzacja błotniaka stawowego i łąkowego;

Część V – Ekspertyza ornitologiczna gruntów zabudowanych;

Część VI – Ekspertyza entomologiczna;

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tetmajera 38 w Izabelinie – w sekretariacie do dnia 06.03.2019 r., do godziny 10:30

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 06.03.2019 r., o godzinie 11:00
w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej obok sekretariatu, w budynku dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego, Izabelin 05-080, ul. Tetmajera 38


W DNIU 28.02.2019 DOKONANO SPROSTOWANIA TREŚCI POSTĘPOWANIA

W SIWZ, ZAŁĄCZNIKU NR 1 I ZAŁĄCZNIKU NR 7C – termin wykonania inwentaryzacji 36 stanowisk został skorygowany z 31.10.2019 r. na 31.10.2020 r. Po sprostowaniu:

1) Do 31.10.2019 r. – inwentaryzacja 56 stanowisk założonych w latach 2011-2015 oraz 20 stanowisk nowo założonych w obrębie gruntów wykupionych w ramach Projektu i Sprawozdanie;
2) Do 31.10.2020 r. – inwentaryzacja 36 stanowisk założonych w latach 2011-2015 i Sprawozdanie;
3) Do 31.10.2021 r. – powtórzenie inwentaryzacji 20 stanowisk nowo założonych w obrębie gruntów wykupionych w ramach Projektu, Sprawozdanie i Raport.

W związku ze zmianą termin składania ofert został wydłużony do 06.03.2019 (środa) do godziny 10:30. Otwarcie nastąpi tego samego dnia o godz. 11:00. Sprostowane dokumenty dostępne są w pliku pn. Sprostowanie II.

 


 

W DNIU 26.02.2019 DOKONANO SPROSTOWANIA TREŚCI POSTĘPOWANIA

W ZAŁĄCZNIKU NR 2 – FORMULARZ OFERTOWY STR. 2, DODANO NASTĘPUJĄCE ZAPISY:

- W celu spełnienia kryterium dotyczącego doświadczenia praktycznego personelu dla
części  oświadczam, że osoba(-y) wyznaczona(-e) do realizacji wykonała(-y)  usług(-ę) związaną(-e) tematycznie z daną częścią niniejszego zamówienia publicznego.

- W celu spełnienia kryterium dotyczącego doświadczenia naukowego personelu dla
części                         oświadczam, że osoba(-y) wyznaczona(-e) do realizacji posiada(-ją) w
dorobku publikację(-e/i), związaną(-ych) tematycznie z daną częścią niniejszego zamówienia publicznego.

W ZAŁĄCZNIKU NR 6 – WYKAZ OSÓB WRAZ Z PUBLIKACJAMI, WPROWADZONO NASTĘPUJĄCE ZMIANY:

- Usunięto kolumnę „Podstawa dysponowania osobą”;
- Dodano kolumny „Wykonane usługi” oraz „Podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana”;
- Skorygowano część treści załącznika na: „skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, publikacji w dorobku oraz wykonanych usługach, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego”;
- Zmieniono orientację załącznika z pionowej na poziomą;
- Zmieniono treść kolumny „Kwalifikacje / wykształcenie” na „wykształcenie”.

Termin składania ofert pozostaje bez zmian. Termin wydłużony zgodnie z treścią sprostowania z 28.02.2019.Oba sprostowane załączniki dostępne są w pliku pn. Sprostowanie. Wprowadzona zmiana treści załączników jest wiążąca dla wszystkich wykonawców i należy ją uwzględnić przy sporządzaniu oferty.


Pytania i odpowiedzi:

Pyt: Mam pytanie odnośnie składania ofert oraz kryteriów i podstaw ich oceny w ramach przetargu pn: „Przeprowadzenie ekspertyz przyrodniczych na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego”. Chodzi dokładnie o ocenę doświadczenia praktycznego oraz naukowego. W formularzu ofertowym w załącznikach 5 i 6 do SIWZ widnieje informacja że wykazy wcześniej wykonanych usług i pracowników i ich dorobku naukowego (publikacji) oferenci mają nadesłać dopiero na wezwanie zamawiającego (Państwa), po wybraniu wykonawcy. Wydaje się to być błędem, ponieważ nie będziecie posiadać odpowiednich informacji do prawidłowej oceny ofert.

 

Odp: Jest to faktycznie błąd. W celu skorygowania treść załącznika 2 i 6 została sprostowana. Szczegóły w treści ogłoszenia powyżej oraz w zamieszczonym pliku pn. Sprostowanie, zawierającym informacje o zmianach oraz sprostowane dokumenty.

Pyt: Mam pytanie w związku z terminami dotyczącymi wykonania prac w ramach części III. W SIWZ znajduje się zapis:

Część III – Monitoring zbiorowisk łąkowych i murawowych:
1) Do 31.10.2019 r. – inwentaryzacja 56 stanowisk założonych w latach 2011-
2015, 20 stanowisk nowo założonych w obrębie gruntów wykupionych
w ramach Projektu, sprawozdanie;

2) Do 31.10.2019 r. – inwentaryzacja 36 stanowisk założonych w latach 2011-
2015 i sprawozdanie

Data punktu 2 jest chyba mylnie podana - z innych opisów wynika, że chodzi o 31.10.2020. Proszę o rozwianie moich wątpliwości.

Odp: Tak, jest to omyłka pisarska, powinna być data 31.10.2020. W celu skorygowania, treść SIWZ, Załącznika nr 1 oraz Załącznika nr 7c została sprostowana. Szczegóły w treści ogłoszenia powyżej oraz w zamieszczonym pliku pn. Sprostowanie II, zawierającym informacje oraz poprawione dokumenty.


Sprostowanie II i załączniki:
Nazwa pliku: Sprostowanie II.zip (Szczegóły)
Typ: zip
Rozmiar: 1,877.69 Kb

Sprostowanie I i załączniki:
Nazwa pliku: Sprostowanie.zip (Szczegóły)
Typ: zip
Rozmiar: 459.43 Kb

 


 

Nazwa pliku: SIWZ ekspertyzy.ZIP (Szczegóły)
Typ: zip
Rozmiar: 5,214.25 Kb

Poprawiony: wtorek, 05 marca 2019 00:07