Home Przetargi publiczne Przetarg na konserwację i naprawę wież i masztów
Przetarg na konserwację i naprawę wież i masztów PDF Drukuj Email
Archiwum przetargów i ogłoszeń
Wpisany przez Dariusz Wiśniewski   
czwartek, 29 września 2016 13:29

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Naprawa i konserwacja 13 masztów łączności radiowej i 7 wież obserwacyjnych”

 

I. nazwa i adres zamawiającego:

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin, ulica Tetmajera 38,
tel. 22 722-60-01, fax. 22 722-65-60, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Godziny pracy: 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku


II. tryb zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.


III. adres strony internetowej:

www.kampinoski-pn.gov.pl
www.bip.kampinoski-pn.gov.pl

IV. przedmiot i zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja 13 masztów łączności radiowej i 7 wież obserwacyjnych znajdujących się na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego. Ponadto po zakończeniu prac należy wykonać przegląd okresowy roczny z pomiarami geodezyjnymi (geodezyjny pomiar odchyłek osi trzonu wież i masztów od prostolinijności i pionowości oraz  kąta skręcenia trzonu dla wymienionych obiektów, niwelację stóp fundamentowych), wraz z przeglądem instalacji odgromowej w celu uwierzytelnienia wykonanych prac.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

50324200-4 – Zapobiegawcze usługi konserwacyjne

50000000-5 – Usługi naprawcze i konserwacyjne

Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca ma prawo złożyć oferty na dowolną ilość części.


V. informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


VI. termin wykonania zamówienia:

do dnia 05.12.2016 roku


VII. warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)        nie podlegają wykluczeniu;

2)        spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)    kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

b)      sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50 000,00 PLN.

c)      zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, w ramach jednego zamówienia (umowy) co najmniej 1 usługi polegającej na naprawie , konserwacji i wykonywania przeglądów okresowych wież i masztów o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie;

  1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) SIWZ zostaną uznane za spełnione, jeżeli:

warunki te spełnia co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.

  1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
  2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. V. 4) niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1)        Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;

2)        Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy PZP;

3)        w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 


VIIa) wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:

  1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
    w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
    o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
  3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
    w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ / zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
  4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów.
  5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę̨ z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają̨ w szczególności:

a)        zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;

b)        sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

c)        zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

d)       czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą̨.

  1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:

a)        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli
z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku;

b)        wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

  1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  2. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
  3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  4. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są̨ w oryginale.

10.  Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, inne niż̇ oświadczenia, o których mowa w ust. 9, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność́ z oryginałem.

11.  Poświadczenia za zgodność́ z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się̨ o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą̨.

12.  Poświadczenie za zgodność́ z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.



VIII. informacja na temat wadium:

  1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część zamówienia przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
  • część 1 – 2 585,00  PLN (słownie: dwa tysiące pięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100)
  • część 2 – 2 607,00  PLN (słownie: dwa tysiące sześćset siedem złotych 00/100)
  • część 3 – 2 332,00  PLN (słownie: dwa tysiące trzysta trzydzieści dwa złote 00/100)
  • część 4 – 2 332,00  PLN (słownie: dwa tysiące trzysta trzydzieści dwa złote 00/100)
  • część 5 – 2 310,00  PLN (słownie: dwa tysiące trzysta dziesięć złotych 00/100)
  • część 6 – 1 023,00  PLN (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia trzy złote 00/100)
  • część 7 – 1 023,00  PLN (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia trzy złote 00/100)
  • część 8 – 374,00  PLN (słownie: trzysta siedemdziesiąt cztery złote 00/100)
  • część 9 – 363,00  PLN (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy złote 00/100)
  • część 10 – 198,00  PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem złotych 00/100)
  • część 11 – 330,00  PLN (słownie: trzysta trzydzieści złotych 00/100)
  • część 12 – 748,00  PLN (słownie: siedemset czterdzieści osiem złotych 00/100)
  • część 13 – 3 278,00  PLN (słownie: trzy tysiące dwieście siedemdziesiąt osiem złotych 00/100)
  • część 14 – 605,00  PLN (słownie: sześćset pięć złotych 00/100)
  • część 15 – 275,00  PLN (słownie: dwieście siedemdziesiąt pięć złotych 00/100)
  • część 16 – 3 322,00  PLN (słownie: trzy tysiące trzysta dwadzieścia dwa złote 00/100)
  • część 17 – 3 960,00  PLN (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt złotych 00/100)
  • część 18 – 770,00  PLN (słownie: siedemset siedemdziesiąt złotych 00/100)
  • część 19 – 1 650,00  PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)
  • część 20 – 583,00  PLN (słownie: pięćset osiemdziesiąt trzy złote 00/100)
  1. Wadium może być wniesione w:

1)     pieniądzu;

2)     poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3)     gwarancjach bankowych;

4)     gwarancjach ubezpieczeniowych;

5)     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).

  1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium
    w postępowaniu DTrem370/1-1/2016 na naprawę i konserwację wież i masztów za część 1,” na każdą część należy wpłacić wadium oddzielnie z podaniem nr części.
  2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:

1)        pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;

2)        innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.

  1. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  2. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  3. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IX. kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
    w kryteriach:

a)        Łączna cena ofertowa brutto – C;

b)        Okres gwarancji na wykonane usługi (w miesiącach) – G.

c)        Czas realizacji (w dniach) – R.

  1. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:

Kryterium

Waga [%]

Liczba punktów

Sposób oceny wg wzoru

Łączna cena ofertowa brutto

60%

60

Cena najtańszej oferty

C = -----------------------------------------  x 60pkt

Cena badanej oferty

Okres gwarancji

20%

20

Okres gwarancji badanej oferty

G = -----------------------------------------------------------------  x 20 pkt

Maksymalny okres gwarancji spośród badanych ofert

Czas realizacji

20%

20

Czas realizacji w dniach

45

41-44

36-40

30-35

26-30

21-25

15-20

10-14

7-9

Ilość punktów

1

3

5

7

9

11

14

17

20

 

RAZEM

100%

100

────────────────────

  1. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G + R

gdzie:

L – całkowita liczba punktów,

C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,

G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na wykonane usługi (w miesiącach)”,

R – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji (w dniach)

  1. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie, przeliczonej według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
  2. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji na wykonane usługi (w miesiącach)” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonane prace wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, przeliczonego według wzoru opisanego w tabeli powyżej.

Przy czym Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 24 miesięcy i maksymalny termin gwarancji na 36 miesięcy.

  1. Ocena punktowa w kryterium „Czas realizacji (w dniach)” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanego czasu realizacji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, przeliczonego według wzoru opisanego w tabeli powyżej.

Przy czym Zamawiający ustala minimalny czas realizacji na 7 dni i maksymalny czas realizacji na 45 dni.

  1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
  2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
  3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
  4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

 


X. termin składania ofert, adres, na który oferty muszą zostać wysłane, oraz język w jakim muszą one być sporządzone:

termin składania ofert: 07.10.2016 r., do godziny 9.00 adres: Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.



XI. termin związania ofertą:

  1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. (art. 85 ust. 5 ustawy PZP).
  2. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy, samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  3. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium.
  4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwie, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

XII. informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


XIII. informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.


XIV. informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej.


XV. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Na  podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wprowadzono zmiany. Zmiany wprowadzono w Załączniku nr 4 do SIWZ i oznaczono kolorem czerwonym.


Zmiana

Nazwa pliku: Zmiana - wieże, maszty (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 248.09 Kb

Zmiana 2

Nazwa pliku: Zmiana 2 - wieże, maszty (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 246.28 Kb

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Nazwa pliku: SIWZ - wieże i maszty (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 4,757.95 Kb

Zmieniona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Nazwa pliku: Zmieniona SIWZ wieże i maszty (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 4,757.96 Kb

Dokumentacja fotograficzna

Nazwa pliku: Dokumentacja fotograficzna - maszty (Szczegóły)
Typ: rar
Rozmiar: 36,062.19 Kb

Nazwa pliku: Dokumentacja fotograficzna - wieże (Szczegóły)
Typ: rar
Rozmiar: 35,588.34 Kb

Poprawiony: sobota, 08 października 2016 00:12