Home Archiwum Przetarg na: Obsługę notarialną Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2017-2021
Przetarg na: Obsługę notarialną Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2017-2021 PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
wtorek, 07 listopada 2017 10:17
Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2017-2021”.

Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Kampinoski Park Narodowy, zwany dalej „KPN”, lub „Zamawiający”, z siedzibą  
05-080 Izabelin, ulica Tetmajera 38,
tel.: 22 722-60-01, fax. 22 722-65-60,
adres strony internetowej: www.bip.kampinoski-pn.gov.pl www.kampinoski-pn.gov.pl
adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
godziny pracy: 730-1530 od poniedziałku do piątku.

Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579) zwanej dalej „ustawą PZP” i składania ofert na: „Obsługę notarialną Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2017-2021”.
W zakresie nieuregulowanym załączoną Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP.
Wartość zamówienia wynosi 434 959,35 zł netto i nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tetmajera 38 w Izabelinie – pok. 104 do dnia 15 listopada 2017 r., do godziny 10.00 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X.10 SIWZ.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Oferta złożona po terminie wskazanym w rozdz. XI.1 niniejszej SIWZ zostanie zwrócona Wykonawcy zgodnie z zasadami określonymi w art. 84 ust. 2 ustawy PZP.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 15 listopada 2017 r., o godzinie 10.15 w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej nr 103 przy sekretariacie, w budynku dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego, Izabelin 05-080, ul. Tetmajera 38.

Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią załączonej poniżej SIWZ.

Nazwa pliku: Notariusz 2017.zip (Szczegóły)
Typ: zip
Rozmiar: 2,695.69 Kb

Pytania i odpowiedzi dotyczące zamówienia
Pytanie 1:
Zgodnie z pkt. V SIWZ Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył wykaz wykonanych usług, który w szczególności zawiera "nazwę zleceniodawcy (osoba fizyczna, lub prawna)". Tymczasem zgodnie z art. 18 Ustawy o Notariacie wynika, że "Notariusz jest obowiązany zachować w tajemnicy okoliczności sprawy, o których powziął wiadomość ze względu na wykonywane czynności notarialne." Takimi okolicznościami jest przede wszystkim nazwa zleceniodawcy. W ocenie Wykonawcy w miejsce nazwy zleceniodawcy wystarczające podanie jest numeru KW dotyczącego nieruchomości będącej przedmiotem transakcji, gdyż pozwoli to obiektywnie zweryfikować wykonanie transakcji przez danego notariusza wskazanego w ofercie Wykonawcy, bez naruszenia tajemnicy notariatu.
Czy w związku z tym Zamawiający zgodzi się na zmianę SIWZ na zgodną z prawem o notariacie - złożenie wykazu obejmującego: numer Repertorium, lokalizację nieruchomości będącej przedmiotem sprzedaży, rodzaj nieruchomości (leśna, zabudowana, rolna, itp.), datę sporządzenia umowy sprzedaży, numer księgi wieczystej.

Odpowiedź:
W kolumnie "Nazwa zleceniodawcy" należy tylko określić, czy była to osoba fizyczna, czy też prawna, bez podawania imienia, nazwiska, nazwy instytucji, nazwy firmy, itp.
W przypadku, gdy takie określenie, wg interpretacji Wykonawcy, nadal narusza art. 18 ustawy Prawo o notariacie, to proszę o podanie numeru KW w kolumnie "Nazwa zleceniodawcy".
Proszę mieć także na uwadze, że zgodnie z rozdz. VI.8 lit. a) SIWZ przedmiotowy wykaz jest przedkładany przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Nie ma zatem obowiązku na etapie składania ofert przedkładać przedmiotowego wykazu.

Pytanie 2
Czy Zamawiający będzie wymagał złożenia dokumentów wskazanych w par 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia?

Odpowiedź:
Tak. Mowa o nim w rozdz. VI.3 SIWZ.

Pytanie 3
Czy jeśli Zamawiający będzie wymagał złożenia dokumentów wskazanych w par 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, czy będzie wymagał tych dokumentów od spółki czy też od spółki oraz od wspólników?

Odpowiedź:
Zamawiający będzie wymagał stosownej dokumentacji od spółki cywilnej.


Poprawiony: czwartek, 16 listopada 2017 00:01