Home Archiwum Przetarg nieograniczony - „Ochrona Przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery, dzięki wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii”
Przetarg nieograniczony - „Ochrona Przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery, dzięki wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii” PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
piątek, 27 sierpnia 2010 12:55

O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U


1. Zamawiający

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 0227226001, fax. 0227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoskim Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację prac związanych z:

Ochrona Przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery, dzięki wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii

3. Opis przedmiotu zamówienia

Wspólny słownik zamówień CPV 45331000 - 6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowanie powietrza, 45331100 – 9 Hydraulika i roboty sanitarne, 45321000 – 3 Izolacja cieplna, 45331230 – 7 Instalowanie sprzętu chłodzącego, 45111200 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45262220 – 9 Wiercenie studni wodnych, 45317300 – 5 Elektryczne instalacje elektrycznej aparatury przemysłowej (automatyka).

Nazwa zadania: „Ochrona Przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery, dzięki wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii

Przedmiotem realizacji zamówienia jest modernizacja istniejącej kotłowni, mającej na celu wykorzystanie odnawialnych źródeł ciepła na bazie pomp ciepła typu solanka/woda z pionowymi sondami gruntowymi. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej będzie dodatkowo wspomagane przez instalację kolektorów słonecznych. Zakres robót określony został w załączniku nr 1 (projekt rozbudowy kotłowni gazowej o urządzenia pracujące na bazie odnawialnych źródeł ciepła) oraz załącznik nr 2 ( Projekt prac geologicznych dotyczących wykonania otworów wiertniczych na potrzeby wykorzystania ciepła ziemi) będącymi załącznikami do SIWZ. Urządzenia wymienione w w/w projektach mogą zostać zastąpione urządzeniami równoważnymi.

Informacje dodatkowe:

Roboty przeprowadzane będą na terenie powiatu Warszawskiego Zachodniego we wsi Izabelin gmina Izabelin.

Kalkulując cenę oferty wykonawca uwzględni:

  • wszelkie koszty przygotowania i realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami, zapisami umowy i wytycznymi Inwestora;

  • koszty dojazdów, dokonania opłat niezbędnych do poniesienia przez wykonawcę w celu realizacji przedmiotu zamówienia, wykonania robót towarzyszących;

  • Demontaż i montaż urządzeń instalacji niezbędnych do wykonania zadania, wywóz gruzu i zużytych materiałów budowlanych, uprzątnięcie terenu osady po robotach, koszt ustawienia i rozłożenia rusztowań.

Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru końcowego w ciągu 3 dni roboczych. Przyjmuje się, iż zgłoszony do odbioru przedmiot zamówienia nie może być obarczony błędami. W przypadku stwierdzenia wad i konieczności dokonywania wielokrotnego /ponad dwa razy/ odbioru wykonawca zwróci zamawiającemu koszty poniesione w związku z tymi odbiorami. Wykonawca zobowiązuje się pisemnie powiadomić Zamawiającego o gotowości do odbioru.

Zamawiający informuje że, zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych budynek objęty zadaniem zalicza się do grupy 122 klasa budynku 1220 budynki biurowe od których naliczany jest podatek VAT w wysokości 22%

4. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : do dnia 29 10 2010r. roku

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

    1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  1. Spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:

spełnia /nie spełnia.

Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.







6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu

  1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. (załącznik 4). W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia (załącznik nr 4)

  2. W przypadku korzystania przez wykonawcę z wiedzy i doświadczenia potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów zobowiązany jest on złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów art. 26 ust 2b ust PZP

  3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. ( załącznik nr 5) w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia załącznik nr 5;

  4. Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego podmiotu dokonującego rejestracji, na podstawie której prowadzona jest przez wykonawcę działalności gospodarcza tj. wystawiony nie później niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum, spółka cywilna) każdy z wykonawców przedkłada dokument indywidualnie;

  5. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;

  6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum), do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zostanie wybrana, najpóźniej do dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne zostanie przedłożona umowa regulująca współpracę tych wykonawców. Warunki umowy powinny zawierać w szczególności:

  • określenie celu gospodarczego,

  • oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,

  • wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,

  • zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego;

  1. W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiega się wykonawca występujący jako Spółka cywilna wykonawca przedłoży umowę spółki cywilnej.

W przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca może być wezwany do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Dokumenty wymienione w pkt. od 4 do 6 mogą być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

7. Wymagania dotyczące wadium

Nie dotyczy

8. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 13 września 2010 roku do godz. 9 00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do sekretariatu do dnia 13 wrześnie 2010 roku do godz. 9:00

  2. Miejsce składania ofert pokój 104 sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

  3. Koperta musi ponadto zabezpieczona w sposób widoczny i uniemożliwiający otwarcie bez naruszenia zabezpieczeń zaopatrzona w napis:

Oferta na przetarg nieograniczony na: „Ochrona Przyrody poprzez zmniejszenie emisji spalin do atmosfery, dzięki wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii” nie otwierać przed 13 września 2010 r. godz. 10:00.

  1. Koperta winna mieć umieszczoną pieczątkę firmy z adresem.

  2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania

  3. Wykonawca może wprowadzić, zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, ze zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta z dopiskiem na kopercie „ Zmiana ”.

  4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia ( według takich samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek ) z napisem na kopercie „ Wycofanie

  5. Koperty z napisem „wycofane” będą otwierane w pierwszej kolejności

  6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 13 września 2010 r. , godzinie 10.00 w siedzibie zamawiającego w tzn. sali konferencyjnej / nr 104 przy sekretariacie/ w budynku dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

  7. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć realizację zamówienia;

  8. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert

  9. Po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalnoprawnym zamawiający dokona oceny ofert;

  10. Po wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający prześle odpowiednią informację do uczestników postępowania, oraz wyznaczy termin podpisania umowy z wykonawcą.

10. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

11. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

13. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

14. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

Załączniki:


Pytania i odpowiedzi:


Pytanie nr 1:

„ czy projekt geologiczny stanowiący załącznik SIWZ został przyjęty w takiej formie przez Starostwo Powiatowe ?”,

Odpwiedź:

Kampinoski Park Narodowy informuje, że w/w projekt został przyjęty przez Starostwo Powiatowe


Pytanie nr 2

Proszę o podanie następujących informacji: jakim materiałem pokryty jest dach budynku na którym mają być montowane kolektory słoneczne( papa blacha dachówka ceramiczna…) jaki jest kąt nachylenia dachu czy systemowa konstrukcja wsporcza do dachu skośnego producenta wystarczy do zamontowania solarów, ile kondygnacji ma budynek?

Odpwiedź: Dach podany w specyfikacji – blachodachówka , montaż na uchwytach systemowych chyba że wykonawca w porozumieniu z inspektorem nadzoru uzna inaczej, kąt nachylenia dachu istniejącego 37 st. wg projektu budowlanego, parterowy z użytkowym poddaszem.


Pytanie nr 3

Proszę o podanie szczegółowego zakresu , projektu prac elektrycznych brak w dokumentacji.

Odpwiedź: Prace elektryczne wykonać zgodnie z wytycznymi w projekcie i instrukcjami montażowymi producentów poszczególnych urządzeń w

zakresie niezbędnym do uruchomienia i prawidłowego działania układu.


Pytanie nr 4

Proszę o przekazanie przedmiaru robót elektrycznych

Odpwiedź: Dokumentacja nie zawiera


Pytanie nr 5

Proszę o przekazanie przedmiaru robót technologicznych –instalacji pomp ciepła wraz z odwiertami oraz instalacji solarnej

Odpwiedź: Dokumentacja nie zawiera


Pytanie nr
6

Proszę o podanie szczegółowego zakresu, projektu prac budowlanych –od robót dachowych (przebicia dachu, naprawa pokrycia , lub jak Zamawiający sobie życzy wymiana pokrycia dachu…) po roboty budowlane w węźle cieplnym i pomieszczeniu pomp ciepła ( tynki, malowanie, powiększenie otworów, różnego rodzaju zamurowania glazura terakota…..) –bardzo istotne – niewielka ilość opisu w dokumentacji przetargowej.
Odpwiedź:. Prace budowlane wykonać w zakresie niezbędnym do zamontowania urządzeń oraz w zakresie potrzebnym do doprowadzenia obiektu z przed rozpoczęcia prac.

Pytanie nr
7

Proszę o przekazanie przedmiaru prac budowlanych
Odpwiedź: Dokumentacja nie zawiera.

Pytanie nr
8

Proszę o wskazanie głównych parametrów technicznych pomp ciepła przy parametrach 0/35C które należy zachować przy proponowaniu równoważnych urządzeń (COP,ilo.ść sprężarek, moc grzewczą pobór energii….)
Odpwiedź: dane techniczne w załączniku nr 2

Pytanie nr
9

Proszę o podanie parametrów technicznych kolektorów słonecznych, które należy zachować przy oferowaniu równoważnych urządzeń.
Odpwiedź:. dane techniczne w załączniku nr 1
Poprawiony: poniedziałek, 13 września 2010 01:06