Zakup materiałów biurowych Drukuj
Archiwum przetargów i ogłoszeń
Wpisany przez Piotr Fidler   
wtorek, 06 marca 2018 13:09

W związku z realizacją projektu pt. „Czynna ochrona nietoperzy i renaturyzacja siedlisk murawowych w północnej części Łużowej Góry w Kampinoskim Parku Narodowym”, współfinasowanego Funduszy Europejskich Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko w ramach Funduszu Spójności w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0017/16

Kampinoski Park Narodowy (KPN) zamierza zakupić następujące materiały biurowe wraz z dostawą do siedziby zamawiającego:

  1. zestaw oryginalnych tuszy HP nr 953XL – 3 komplety
  2. skoroszyt oczkowy, biały – 150 szt.
  3. skoroszyt oczkowy, połówka, biały – 150 szt.
  4. długopis niebieski – 25 szt.
  5. ołówek – 25 szt.
  6. korektor w długopisie 12 ml, metalowa końcówka – 15 szt.
  7. marker gruby, wodoodporny, okrągła końcówka, czarny – 10 szt.
  8. linijka 30 cm – 5 szt.
  9. koszulka krystaliczna A4 PP (100 szt. w opakowaniu) – 5 szt.

10. segregator mechaniczny A4/75 – 50 szt. (w tym kolory: czerwony minimum 8 szt., niebieski min. 7 szt., zielony min. 20 szt., żółty lub biały min. 2 szt., czarny min. 2 szt.)

11. segregator mechaniczny A4/50 – 30 szt. (w tym kolory: zielony min. 10 szt., czarny min. 2 szt.)

12. literki czarne, naklejki 3 cm – 5 opakowań

13. klipy do akt 19 mm – 3 opakowania po 12 szt.

14. klipy do akt 32 mm – 3 opakowania po 12 szt.

15. klipy do akt 51 mm – 3 opakowania po 12 szt.

16. karteczki samoprzylepne – 10 zestawów po 5 kolorów

17. folia do laminowania A4 – 5 opakowań po 100 szt.

18. folia do laminowania A5 – 1 opakowanie po 100 szt.

19. folia do laminowania A6 – 5 opakowań po 100 szt.

20. podkładka do pisania A4 z możliwością unieruchomienia kartek papieru – 10 szt.

Czas realizacji od momentu powiadomienia o wyborze oferenta nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.

W przypadku przekroczenia kwoty 2000 zł netto z dostawcą zostanie podpisana umowa.

Więcej informacji na temat zapytania ofertowego udziela: Karol Kram – tel. 22 722 60 01 wew. 327 lub 334.

Kryterium wyboru oferty – najniższa zaproponowana cena brutto za cały w/w zestaw. Cena powinna zawierać wszystkie wydatki, w tym związane z dostarczeniem towaru do siedziby KPN przez Dostawcę.

Proszę o przysłanie oferty wykonania powyższego zamówienia do 15 marca 2018 r. do godz. 10:00. Propozycje ofert proszę składać na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. (adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana i zamieszczona na stronie internetowej KPN do 20 marca 2018 roku.
Poprawiony: piątek, 16 marca 2018 00:07