Home Archiwum Ogłoszenie o przetargu - OBSŁUGA NOTARIALNA KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO
Ogłoszenie o przetargu - OBSŁUGA NOTARIALNA KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
czwartek, 28 kwietnia 2011 14:00
„OBSŁUGA NOTARIALNA KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO W
LATACH 2011-2013 OBEJMUJĄCA CZYNNOŚCI NOTARIALNE DOTYCZĄCE
NABYWANIA NA WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA, W TRWAŁY ZARZĄD
KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO, NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH
NA TERENIE KPN W CELU BEZTERMINOWEJ OCHRONY PRZYRODY”




ZAMAWIAJĄCY:

Kampinoski Park Narodowy

05-080 Izabelin ul. Tetmajera 38

Tel. 22 722 60 01, 22 722 60 21, fax. 22 722 65 60,

adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


  1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:

OBSŁUGA NOTARIALNA OBEJMUJĄCA CZYNNOŚCI NOTARIALNE DOTYCZĄCE NABYWANIA NA WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA, W TRWAŁY ZARZĄD KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO, NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE POWIATÓW:

1/ SOCHACZEWSKIEGO - GMINA BROCHÓW,

2/ NOWODWORSKIEGO – GMINA LEONCIN, CZOSNÓW,

3/ WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO – GMINA IZABELIN, KAMPINOS, LESZNO, ŁOMIANKI, STARE BABICE,

LEŻĄCYCH W GRANICACH KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO W CELU BEZTERMINOWEJ OCHRONY RPZYRODY”

  1. Kod CPV: 79100000-5 usługi prawnicze

  2. Zamówienie obejmuje wykonywanie poniższych czynności notarialnych:

a) Sporządzanie aktów notarialnych obejmujących sporządzanie umów i pełnomocnictw.

b) Sporządzanie wypisów aktów notarialnych

c) Poświadczanie zgodności odpisów z okazanymi dokumentami

4. Realizacja przedmiotowego zamówienia przebiegać będzie następująco: Zamawiający
każdorazowo określi przedmiot pojedynczego zlecenia na wykonanie czynności, o których mowa w rozdz. I SIWZ. Wzór zlecenia czynności zawiera
załącznik nr 3 do SIWZ.

5. Czynności notarialne wykonywane będą zgodnie z ustawą z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o  notariacie (Dz. U. z 2008 r., Nr 189, poz.1158 z późn. zm.).

6. Orientacyjna liczba zleceń wyniesie ok. 100 i może ulec zmniejszeniu lub zmniejszeniu.

Biorąc za podstawę orientacyjna liczbę zleceń za realizacje umowy Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie nie wyższe niż 250 000 zł.

Orientacyjna wartość nieruchomości planowanych do wykupienia łącznie na terenie 3 powiatów wyniesie około 12 mln złotych.

7. Wykonawca nie może powierzyć wykonania części lub całość zamówienia innej osobie z zastrzeżeniem art. 21 i 22 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz, U. z 2008 r. Nr 189, z póź.zm.).
8. Zamawiający ze względów administracyjnych, dogodności dojazdu zamawiającego i zbywających właścicieli nieruchomości, dopuszcza składanie ofert częściowych na 3 następujące obszary:

1/ Powiat sochaczewski – Gmina: Brochów,

2/ Powiat nowodworski – Gmina:Leoncin, Czosnów,

3/ Powiat warszawski zachodni – Gmina: Izabelin, Kampinos, Leszno,

Łomianki, Stare Babice.


9. W przypadku gdy Kancelaria Notarialna znajdować się będzie poza terenem powiatów wymienionych w pkt. 8 czynności notarialne wykonywane będą w siedzibie zamawiającego bez dodatkowych opłat.

10. W wyjątkowych sytuacjach (np. zły stan zdrowia, niesprawność osoby sprzedającej) zamawiający zakłada możliwość wykonania czynności notarialnych w miejscu zamieszkania sprzedającego bez dodatkowych opłat.



TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

31 grudnia 2013 r. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy sukcesywnie do dnia

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

1.   W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.  1 ustawy, dotyczące:


1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia – rozdz. V.4 SIWZ.


1.2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia – rozdz. V.4 SIWZ.


1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia – rozdz. V.4 SIWZ.

1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia – rozdz. V.4 SIWZ.

2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw
do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia rozdz. V.5 SIWZ.


3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.


IV. INFORMACJE OGÓLNE


  1. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.

  2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

  3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia wymienionych w pkt. I.1. SIWS.

  4. Oferty wariantowe na wykonanie przedmiotu zamówienia będą odrzucone.

  5. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia.

  6. Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego:

6.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.2. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarnie.

6.3 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.


7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego    systemu zakupów.

8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.


V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Przystępujący do przetargu ma złożyć pisemną ofertę w języku polskim. Oferta musi zawierać:

1.1. Sporządzony formularz oferty wg wzoru - załącznik nr 1

1.2. Oświadczenie rozdz. V.4 SIWZ.

1.3. Oświadczenie rozdz. V.5 SIWZ

1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych – oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.

1.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 1.4. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli nie wydaje sie takiego dokumentu, zastępuje sie go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Przygotowana według powyższych wskazówek oferta oraz oświadczenia muszą być podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych
w imieniu wykonawcy.

W przypadku podpisania oferty przez inną osobę(y) niż wymieniona(e) w odpisie
z właściwego rejestru, wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

  1. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą zastrzec w ofercie informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.

  2. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę.

  3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
    w art. 22 ust.
    1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty Wykonawca przedkłada:

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik

nr 2.


5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Wykonawca przedkłada
:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru załącznik nr 4.

W przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenia Zamówienia, każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenia wg wzoru załącznik nr 4 oraz dokumenty opisane w punkcie 1.4 lub. 1.5.


VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERT NA ZAMÓWIENIE WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW

1. Oferty nieodrzucone oceniane będą przez komisję przetargową niejawnie według kryterium cena:

2.

Lp.

Kryterium oceny

Podstawa oceny

Waga –

znaczenie w %

1.

Cena

jednostkowa brutto

kwota w zł za wykonanie zamówienia


100




Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie wzoru:


najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych

P = x 100

cena kolejnej oferty badanej nieodrzuconej


Zamawiający wybierze ofertę z największą liczbą punktów w kryterium cena.

2. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, w trybie określonym w art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych.


VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY

1. Wykonawca ma obowiązek podać wartość procentową upustu, o który pomniejszona zostanie maksymalna wartość wynagrodzenia określona w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 28.06.2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 148, poz. 1564 z późn. zm.).

  1. W celu dokonania oceny złożonych ofert, Wykonawca zobowiązany jest obliczyć i podać w ofercie wartość A czyli cenę brutto za wykonanie przykładowych czynności mających na celu nabycie działek na własność Skarbu Państwa, wyliczoną według następujących wzorów:

A = [200,00 x U(%)] + B + C + stawka podatku VAT

Gdzie:

200,00 – maksymalna stawka taksy notarialnej w PLN, przyjęta dla celu sporządzenia oferty

B - wynagrodzenie za sporządzenie jednej strony wypisu zawartej umowy

C – wynagrodzenie za poświadczenie zgodności odpisu z okazanym oryginałem.

U – procentowa stawka upustu, którą oferuje wykonawca



VIII. TERMIN ZWIĄZANIA WARUNKAMI OFERTY

Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.


IX. OPIS SPOSOBU UDZIELENIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SIWZ


  1. Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

- mgr inż. Mirosław Markowski - Zastępca Dyrektora KPN;

- mgr Mirosław Kusztal – główny specjalista ds. ochrony przyrody,

- mgr inż. Jolanta Markowska - starszy specjalista ds. ochrony przyrody,

tel. 22 7226001, 22 7226021 wew. 306, 350, w godz. 800 – 1500.

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z niniejszą specyfikacją oraz sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie pod adres zamawiającego: Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin , tel. 22 7226001, 22 7226021 wew. 350 faksem (numer faksu 22 7226560) lub drogą elektroniczną (adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. )


3. Zamawiający obowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, z zastrzeżeniem art. 38 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.


4. W uzasadnionych przypadkach przed terminem składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią SIWZ oraz zostanie przekazana do wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.


5. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia
o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ, oraz zamieści taką informację na stronie internetowej.


6. W przypadku, gdy zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia, Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz niezwłocznie zamieści informację o zmianach w swojej siedzibie i na stronie internetowej.


7. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (nr faksu zamawiającego
22 7226560, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .pl). Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji przesłanej faksem lub e-mailem.



X. WSKAZANIE MIEJSCA I TERMINU SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć do dnia 9.05.2011 r., do godz. 11:00 w siedzibie Kampinoskiego Parku Narodowego w sekretariacie (pokój numer 104) ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin

  2. Za moment złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej dostarczenia do miejsca składania ofert. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone.

  3. Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie. Koperta winna być zaadresowana do Zamawiającego i winna zawierać następujące informacje:


A) NAZWA I ADRES WYKONAWCY (w celu zwrotu oferty w przypadku opisanym w art. 84 ust. 2 ustawy),

B) Napis: OFERTA NA:

„OBSŁUGA NOTARIALNA KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO
W LATACH 2011-2013 OBEJMUJĄCA CZYNNOŚCI NOTARIALNE DOTYCZĄCE NABYWANIA NA WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA, W TRWAŁY ZARZĄD KAMPINOSKIEGO PARKU NARODOWEGO, NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE KPN W CELU BEZTERMINOWEJ OCHRONY PRZYRODY”

nie otwierać do 9.05.2011 r do godz. 11:00


W przypadku składania ofert przez pocztę kurierską kopertę zewnętrzną należy opisać w ten sam sposób.

4. Do momentu upływu terminu składania ofert, Wykonawca ma prawo do wycofania swojej oferty, bądź w celu rezygnacji z udziału w postępowaniu, bądź w celu jej modyfikacji
i ponownego jej złożenia przed upływem terminu.

5. Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.


XI. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj. w dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego w Izabelinie – ul. Tetmajera 38 w tzw. sali konferencyjnej / nr 104 przy sekretariacie/ w dniu 9.05.2011r o godz. 11:00


XII. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE W CELU ZAWARCIA UMOWY

  1. Umowę zawiera się w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane pisemnie, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy. W przypadku wniesienia odwołania zamawiający nie może zawrzeć umowy do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze.

  2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1.

  3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.


XIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSLUGUJĄCYCH WYKONAWCOM


  1. Środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. odwołanie oraz skarga do sądu) przysługują wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

  2. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

  3. W postępowaniach, których wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

a) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,

b) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,

c) odrzucenia oferty odwołującego.


4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

5. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy.


XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


W sprawach nieuregulowanych niniejszymi postanowieniami obowiązują przepisy zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi oraz Kodeksie Cywilnym.


ZAŁĄCZNIKI

Poprawiony: poniedziałek, 09 maja 2011 01:11