Home Archiwum Ogłoszenie o przetargu - „Renowacja i modernizacja stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
Ogłoszenie o przetargu - „Renowacja i modernizacja stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I” PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
środa, 21 września 2011 12:39
I.ZAMAWIAJĄCY:
Kampinoski Park Narodowy
ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin
Konto bankowe: NBP Oddział Okręgowy Warszawa
Nr konta bankowego: 08101010100012701391200000
NIP: 118-01-34-090
Adres do korespondencji: ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin
Faks do korespondencji w sprawie Zamówienia: 022 722 65 60
e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Adres strony internetowej: www.kampinoski-pn.gov.pl

II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami), zwanej
dalej „ustawą Pzp”.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani
wariantowych
3. Dotychczasowa ekspozycja znajduje się w Centrum Edukacji Kampinoskiego Parku
Narodowego, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin i jest do obejrzenia w godzinach pracy
parku: pn – pt 7:30 – 15:30, oraz w weekend 10:00-16:00. Ekspozycja jest
ogólnodostępna i jej obejrzenie nie wymaga uprzedniego zgłoszenia.

III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem postępowania jest zamówienie dotyczące realizacji zadania „Renowacja
stałej ekspozycji przyrodniczej „Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
Zamówienie obejmuje wykonanie w Centrum Edukacji KPN w Izabelinie wymienionych
poniżej prac oraz dostarczenie i zamontowanie wymienionego poniżej sprzętu.

1. Prace remontowe
a. Malowanie ścian – 114 m2.
b. Demontaż stałej instalacji dźwiękowej.
c. Demontaż oświetlenia światłowodowego.
d. Demontaż paneli i plansz informacyjnych.
e. Ułożenie oświetlenia podłogi – taśmy LED –ok. 75 mb.
f. Wymiana oświetlenia na oświetlenie diodowe.

2. Przebudowa istniejących dioram (ok. 40 m2)
a. Renowacja/wymiana elementów etalażowych (podłoże, modele roślin, spreparowane okazy naturalne roślin) – ok. 40 m2.
b. Renowacja i konserwacja eksponatów zwierząt.
c. Umieszczenie nowych eksponatów/modeli.
d. Wykonanie modeli zwierząt (7 szt.).
e. Wykonanie modeli roślin i grzybów (33 szt.).

SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
f. Wymiana fotografii wielkoformatowych (34 szt. ) - 37 m2.
g. Wykonanie ścianek w dioramach – ok. 164 m2.
h. Zaprojektowanie i wykonanie interaktywnych tub efektowych umieszczonych na dioramach (po 4 szt. na każdej dioramie).

3. Wykonanie nowych dioram - 2 szt. „Łoś” i Ryś” –(ok. 16 m2) oraz ścianki wejściowej
a. Wydruki fotografii wielkoformatowych - 2 szt. (23 m2).
b. Obudowa.
c. Elementy etalażowe.
d. Oświetlenie.
e. Umieszczenie eksponatów.
f. Umieszczenie tuby z mikrogłośniekiem.
g. Zaprojektowanie i wykonanie ścianki wejściowej.

4. Zakup materiałów graficznych, filmowych i dźwiękowych
a. Zakup zdjęć do powiększeń wielkoformatowych.
b. Zakup zdjęć do prezentacji multimedialnej.
c. Zakup clipów filmowych z nagraniami zwierząt.
d. Zakup głosów zwierząt i wykonanie prezentacji dźwiękowych.

5. Wykonanie prezentacji multimedialnej – 4 szt.
a. Wykonanie prezentacji pokazywanych na komputerach z ekranami dotykowymi zainstalowanych na dioramach.

6. Zakup i instancja urządzeń multimedialnych
a. Głośniki sufitowe - 4 szt.
b. Wzmacniacz do w/w/ głośników.
c. Mikrogłośniki – 5 szt.
d. Wzmacniacz do mikrogłosników – 1 szt.
e. Wielokanałowy zestaw odtwarzający pliki audio.
f. Komputer Player z oprogramowaniem – 4 szt.
g. Komputer serwer z oprogramowaniem – 1 szt.
h. Monitor LCD z ramką do montażu z nakładką dotykową – 4 szt.
i.Ramka cyfrowa 10” – 12 szt.
j. Okablowanie, programowanie i montaż.

Szczegółowy wykaz, specyfikacje techniczne urządzeń oraz rysunki znajdują się w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ

2. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
-45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
-32322000-6 Urządzenia multimedialne
-45212310-2 Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw

IV. Termin wykonania zamówienia

SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i
modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
1. Zamawiający wymaga, aby poszczególne elementy Zamówienia zostały wykonane w
całości, posadowione we wskazanych przez Zamawiającego miejscach i rozliczone finansowo
nie później niż do dnia 15 listopada 2011 r.
2. Miejscem wykonania Zamówienia Centrum Edukacji Kampinoskiego Parku Narodowego,
ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania.
1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.
1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2. Za Wykonawcę posiadającego niezbędne doświadczenie uznaje się takiego, który w ciągu ostatnich trzech lat (liczonych od daty składania ofert do niniejszego przetargu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 realizacje odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia i dołączy referencje potwierdzające ich realizację oraz materiały obrazujące zrealizowane i budowane wystawy, w tym dioramy (w postaci zdjęć fragmentów wystaw, dioram).

2.1. Za realizacje odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia uznaje się ekspozycje przyrodnicze zawierające łącznie następujące elementy:
a. dioramy o tematyce przyrodniczej i o wysokim stopniu realizmu,
b. modele przestrzenne i makiety,
c. sztuczne modele roślin i grzybów i preparowane rośliny naturalne,
d. realistyczne sztuczne modele zwierząt, w szczególności płazów i gadów,
e. fotografie wielkoformatowe służące jako tła dioram,
f. instalacje multimedialne z obrazem i dźwiękiem,
g. prezentacje multimedialne oraz efekty dźwiękowe,
h. specjalistyczne oświetlenie wystawiennicze.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp.

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:
a. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał);
b. wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodny ze wzorem - zał. nr 6)
c. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 10 000zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczącego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał);
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI 2. b SIWZ:
1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI 3. 1. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.3.1, SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osoby uprawnione.
W przypadku nie złożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art.26 ust.3 Pzp.
Wykonawca może powierzyć wykonanie Zamówienia Podwykonawcom.

VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (dalej zbiorczo zwane „Korespondencja”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują faxem, pisemnie lub drogą elektroniczną (nr faxu, adres korespondencyjny oraz adres e-mail wskazane w punkcie VII 3. SIWZ). Każda ze stron na żądanie drugiej
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
Kampinoski Park Narodowy
ul. Tetmajera 38
05-080 Izabelin
fax: (22) 722 65 60 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a) Główny specjalista ds. ochrony przyrody i edukacji Grzegorz Okołów,
tel. 022 722 60 01 (wew. 324), tel. kom. 508-188-353
b) z-ca dyrektora ds. nauki, edukacji i udostępniania parku Małgorzata Mickiewicz,
tel. 022 722 60 01 (wew. 351), tel. kom. 668-690-065
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
1. Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
4. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
6. Dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu i na rzecz Oferenta (dalej „Osoby Uprawnione”).
7. Ewentualne poprawki w tekście Oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy).
8. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznakowane klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503)” i dołączone do oferty. Zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania.
10. Na ofertę składają się:
a) oferta cenowa (zgodna z wzorem - zał. nr 3);
SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
b) formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 4. do SIWZ (wszystkie ceny w formularzu powinny być podane w złotych polskich);
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1, 2 zapisanych w ustawie Pzp wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ (oryginał);
d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
e) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców odpowiadającym swoim rodzajem i treścią przedmiotowi zamówienia oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodny ze wzorem w zał. nr 6);
f) opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 10 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia;
g) zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (zgodne z zał. nr 7);
h) parafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik nr 8).
i) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik;
j) wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.

XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
1. Termin składania ofert upływa 29.09.2011 r. o godz.10.00 Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
2. Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, pok. nr 104 i zaadresować:
Kampinoski Park Narodowy
ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin
Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku od. 7.30 do 15.30.
3. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznakowane SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Kampinoski Park
Narodowy (ul. Tetmajera 38 05-080 Izabelin) oraz opisane:
nazwa (firma) Wykonawcy
adres Wykonawcy
Kampinoski Park Narodowy
ul. Tetmajera 38
05-080 Izabelin

„Renowacja i modernizacja stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia
Puszczy Kampinoskiej – część I”
Nie otwierać przed dniem 29.09.2011 r., godz. 11.00


4. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.09.2011 r., o godz. 11.00, w siedzibie Zamawiającego, pok. 103
5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy), adresy Wykonawców, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia zawartych w ofertach.
7. Otwarcie jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle Wykonawcy informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.
8. Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich pisemny wniosek.
9. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zaświadczenie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA”. Koperty oznaczone „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.
10. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia o wycofaniu oferty. Koperty z ofertami wycofanymi nie będą otwierane.

XII. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJASNIEŃ TREŚCI SIWZ:
1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z pisemną prośbą – wnioskiem o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż
2 dni przed upływem terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści taką informację na własnej stronie internetowej (http://www.kampinoski-pn.gov.pl), pod SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I” warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.
4. Jeżeli w wyniku zmiany SIWZ nieprowadzącej do zmiany ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieści taką informację na własnej stronie internetowej (http://www.kampinoski-pn.gov.pl).

XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.
2. W tabeli w formularzu cenowym (Zał. nr 4) należy podać ceny netto i brutto za wykonanie usługi wchodzącej w skład Zamówienia, którego zakres został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Cena oferty ogółem winna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie oraz obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem Zamówienia, za cały okres realizacji Przedmiotu Zamówienia.
4. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.

XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH
KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:

1. Opis kryterium oceny ofert. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Przy wyborze ofert Zamawiający zastosuje kryterium ceny o wartości 100%. Cena oferty jest ceną ryczałtową.
2. Opis sposobu oceny.

najniższa spośród oferowanych cen
x 100 = wynik punktowy
cena oferty aktualnie rozpatrywanej

3. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ocenę punktową.


XV. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kryteria wyboru.
2. O odrzuceniu ofert(-y) oraz wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje, określone w art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp (zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty) na własnej stronie internetowej (http://www.kampinoskipn.gov.pl) oraz w swojej siedzibie na „Tablicy ogłoszeń”.
4. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty faxem lub emailem.
5. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem 5-dniowego terminu, jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.

XVI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONEGO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp – Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.

XVII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY:

1. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej „Zabezpieczenie”), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania umowy, a także roszczeń z tytułu gwarancji jakości.
2. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie.
3. Zabezpieczenie musi być wniesione nie później niż do dnia zawarcia umowy.
4. Dopuszczalne formy zabezpieczenia, zasady jego wniesienia oraz zwrotu określają przepisy ustawy art. 148, art.1.
5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych treść gwarancji powinna być zgodna z wzorem gwarancji przedstawionym w załączniku nr 7.

XVIII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ
WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY:

Ogólne i szczegółowe warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie stanowi załącznik nr 8.
Obowiązującą formą ewentualnego odszkodowania będą kary umowne, które zapłaci Wykonawca w przypadku nie dotrzymania terminu realizacji Zamówienia.
Załączniki do umowy: gwarancja.
SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację stałej ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”

XIX. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCEJ
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.

Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie działu VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DzU z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) przysługuje odwołanie wyłącznie wobec czynności:
1) Opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) Wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) Odrzucenia oferty odwołującego.

XX. ZAŁĄCZNIKI
Następujące załączniki stanowią integralną część SIWZ:
Załącznik nr 1. – Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2: Szkice i rysunki elementów ekspozycji do zadania „Renowacja stałej
ekspozycji przyrodniczej Przyroda i historia Puszczy Kampinoskiej – część I”
Załącznik nr 3: Wzór oferty cenowej
Załącznik nr 4: Wzór formularza cenowego
Załącznik nr 5: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6: Oświadczenie o wykazie zrealizowanych usług
Załącznik nr 7: Wzór zobowiązania o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Załącznik nr 8: Wzór umowy

Nazwa pliku: SIWZ renowacja i modernizacja ekspozycji (Szczegóły)
Typ: pdf
Rozmiar: 5,590.21 Kb
Poprawiony: piątek, 30 września 2011 00:49