Home Archiwum ZAPYTANIE OFERTOWE – projekt budowy systemu monitoringu ppoż.
ZAPYTANIE OFERTOWE – projekt budowy systemu monitoringu ppoż. PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
czwartek, 06 kwietnia 2023 13:40

ZAPYTANIE OFERTOWE – projekt budowy systemu monitoringu ppoż.

 

nr DLppoż.371.8.2023

1. ADRES I NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO

Kampinoski Park Narodowy

siedziba: ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin

tel. (022) 722 60 01, 722 60 21

fax: (022) 722 65 60

strona internetowa: www.kampinoski-pn.gov.pl

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia są prace, mające na celu wykonanie niezbędnych analiz, kosztorysów oraz przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego budowy systemu monitoringu ppoż. Opracowanie posłuży przedsięwzięciu polegającemu na budowie systemu monitoringu przeciwpożarowego obszarów leśnych na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego, doposażenie PAD-u w urządzenia do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego lasu umożliwiające obserwację lasów bezpośrednio w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD).

Szczegółowy opis zadania:

- analiza istniejącego systemu ppoż. KPN wraz z określeniem potrzeb do  budowy systemu monitoringu przeciwpożarowego;

- analiza/ekspertyza techniczna istniejących obiektów (istniejące konstrukcje stalowe: Miszory; Zamczysko; Dąbrówka; dyrekcja KPN), należy je zweryfikować pod kątem wytrzymałości konstrukcji w świetle obowiązujących przepisów,

- analiza widoczności dla istniejących obiektów ( analiza widoczności, zaproponowanie ewentualnej przebudowy/wzmocnienia w zależności od potrzeb konstrukcyjnych ) oraz zaprojektowanie 1 nowego obiektu ( wieża strunobetonowa  lub równoważny) wraz ze wskazaniem jego lokalizacji, dobór wysokości obiektu, zaprojektowanie zasilania/przyłącza, dobór urządzeń, zasilanie awaryjne

- uwzględnienie widoczności z obiektów sąsiednich jednostek LP,

- zaprojektowanie PAD, wraz z jego wyposażaniem - wymagania dodatkowe: zasilanie awaryjne (UPS/agregat prądotwórczy), system do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego lasu umożliwiające obserwację lasów bezpośrednio w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD), umożliwiający lokalizację pożarów, posiadający możliwość współpracowania z aplikacjami mobilnymi oraz z bezzałogowymi statkami powietrznymi.

- analiza/projektowanie łączności - dobór odpowiedniego pasma (sugerowane pasmo licencjonowane 10,5 GHz), wykonanie kosztorysu sprzętowego oraz analizy kosztów UKE

- instalacja alarmowa na wieżach obserwacyjnych (przykładowy zestaw: 1 kamera, 2 czujki, centralka alarmowa GSM z podtrzymaniem zasilania), lokalizacje: według potrzeb

- przygotowanie kosztorysu

- przygotowanie OPZ

- wszelkie projekty oraz koncepcje należy uzgadniać z Zamawiającym.

4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wymagania dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

- wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zadania obejmujące zaprojektowanie dostrzegalni ppoż. wraz z systemem wykrywania zagrożenia pożarowego lasu (konstrukcja wieży strunobetonowej lub równoważna) o wysokości minimum 40 m n.p.t.

Minimalne warunki dotyczące osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą:

- prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;

- doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej 3 zadań polegających na zaprojektowaniu dostrzegalni ppoż. Pod instalację systemu wykrywania zagrożenia pożarowego lasu o wysokości minimum 40 m n.p.t..

- doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej 3 zadań polegających na zaprojektowaniu systemu wykrywania zagrożenia pożarowego lasu na dostrzegalni o wysokości minimum 40 m n.p.t.

- prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń;

- prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń;

- prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń;

- wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego – min. 1 osoba.

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. stanowisk, jeżeli którakolwiek z osób przewidzianych na nie przez Wykonawcę posiada wymagane przez Zamawiającego uprawnienia.

Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać wymagane uprawnienia, określone szczegółowo powyżej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.)

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Do dnia 15.05.2023 r.

6. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO

Jacek Kozłowski, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Robert Przybysz, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

7. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawcy przystępujący do niniejszego zapytania ofertowego są związani treścią oferty przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.

8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

Oferta powinna być sporządzona przy użyciu oferty cenowej stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim.
Podpisana profilem zaufanym kub certyfikatem kwalifikowanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Do oferty należy dołączyć informacje nt. posiadanego doświadczenia, zgodnie z pkt. 4 niniejszego zapytania ofertowego. Przed złożeniem oferty wykonawca zapozna się z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może zażądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy przesłać do siedziby Zamawiającego do dnia 17.04.2023 r do godziny 12:00. z dopiskiem „Projekt budowy systemu monitoringu ppoż”. w jeden z podanych poniżej sposobów:

• drogą e-mailową na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,

• poprzez e-PUAP na adres skrzynki: /KampinoskiPN/SkrytkaESP

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

10. KRYTERIA OCENY OFERTY

1. Cena oferty brutto (podana w walucie polskiej) – 90 pkt.

2. Doświadczenie – 10 pkt.

- zaprojektowane 3 obiekty – 0 pkt.

- zaprojektowane 4 obiekty – 5 pkt.

- zaprojektowane 5 i powyżej obiektów – 10 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny.

11. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o:

• wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru;

• nazwy (firmy) wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z cenami ofert brutto;

• wykonawcach, których oferty zostały odrzucone lub którzy zostali wykluczeni z postępowania,

podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

Oferenci zostaną poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty drogą e-mailową/epuap na adres wskazany w ofercie cenowej, a także powyższe informacje zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznych zamawiającego.

Zamawiający powiadomi wykonawcę o przyznaniu mu zamówienia i terminie podpisania zlecenia/umowy. Wykonawca jest zobowiązany, na etapie podpisywania umowy/zlecenia, złożyć wszelkie dokumenty (w formie załączników do umowy/zlecenia) potwierdzające spełniane warunki udziału w postępowaniu.

Jeżeli wykonawca, którego ofertę wybrano uchyli się od zawarcia umowy/zlecenia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Kampinoski Park Narodowy zastrzega sobie unieważnienie wyboru oferty bez podania przyczyny.

12. Materiały przekazane przez zamawiającego:

Na potrzeby prac Zamawiający udostępni:

- lokalizację obiektów wraz z dokumentacją techniczna (przeglądy techniczne)

- numeryczny model terenu oraz pokrycia terenu.

- scaning laserowy LIDAR 6pkt/1m2

13. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:

1. administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Dyrektor Kampinoskiego Parku

Narodowego, z siedzibą w Izabelinie, ul Tetmajera 38;

2. w Kampinoskim Parku Narodowym wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, e-mail:

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

3. Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji Umowy;

4. odbiorcą Pani(a) danych osobowych jest Kampinoski Park Narodowy i PGL Lasy Państwowe

(podczas rozliczania dofinansowania);

5. Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

6. Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat;

7. posiada Pani(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia

ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia

danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na

zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

8. posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani(-), że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia

27.04.2016 r.;

9. podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym/umownym/warunkiem

zawarcia umowy1). Jest Pani(-) zobowiązany do ich podania (przyp. lub nie jest Pani(-) zobowiązany),

a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie rezygnacja z zwarcia Umowy;

10. przetwarzanie podanych przez Panią(-) danych osobowych nie będzie podlegało

zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1

i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.

 

Załącznik:

Nazwa pliku: Zał1.Formularz ofertowy monitoring ppoz.docx (Szczegóły)
Typ: docx
Rozmiar: 14.13 Kb

 

 

 

Poprawiony: wtorek, 18 kwietnia 2023 00:42