Home Archiwum Ogłoszenie o Zamówieniu - „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”
Ogłoszenie o Zamówieniu - „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki” PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
piątek, 24 września 2010 14:00

Ogłoszenie o Zamówieniu na stronie http://bip.kampinoski-pn.gov.pl

 

1. Zamawiający

Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 227226001, fax. 227226560

2. Tryb udzielenia zamówienia

Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację usługi związaną z:

Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”

3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego

Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

4. Opis przedmiotu zamówienia

Wspólny słownik zamówień CPV : 43.32.50.00-7.

Przedmiotem postępowania jest zamówienie dotyczące realizacji zadania „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”. Zamówienie obejmuje wykonanie i zamontowanie w terenie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, niżej wymienionych elementów:

  • Odnowienie ogrodzeń parkingów, polan wypoczynkowych i szlaków turystycznych
    1200 mb,

  • Remont pokryć dachowych wiat zlokalizowanych na szlakach turystycznych
    i polanach wypoczynkowych 50 m
    2,

  • Wykonanie i zamontowanie drewnianych koszy na śmieci 60 szt.,

  • Wybudowanie urządzeń rekreacyjnych dla dzieci na polanie wypoczynkowej Opaleń
    1 komplet,

  • Posadowienie drewnianych stojaków wraz z tablicami "Uwaga obszary leśne zagrożone pożarem" 20 szt.,

  • Posadowienie drewnianych stojaków wraz z tablicami zawierającymi przepisy przeciwpożarowe 34 szt.,

  • Wykonanie przenośnych tablic kierunkowych „Do pożaru” do 17 leśnictw 102 szt.,

  • Wykonanie kierunkowskazów turystycznych 50 szt.

Szczegółowy zakres usługi zawiera SIWZ.

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Nie przewiduje się.

5. Oferty częściowe: nie

 

6. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania

Wymagany termin wykonania : od dnia podpisania umowy do dnia 22.11.2010r.

8. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  1. WADIUM

Nie jest wymagane

  1. ZALICZKI

Nie jest wymagane

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; spełnia / nie spełnia

    2. Posiadania wiedzy i doświadczenia; spełnia / nie spełnia

    3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; spełnia / nie spełnia

    4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; spełnia / nie spełnia

  1. INFORMACJA O ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał);

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

  3. wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodny ze wzorem - zał. nr 5)

  4. Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 10 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1:

1) pkt 2-4 i pkt 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

      1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

      2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
        i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

      3. rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

      4. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:

spełnia /nie spełnia.

Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

 

9. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zastosuje jako kryterium najniższą cenę.

 

10. Opis sposobu obliczenia ceny

  1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.

  2. W tabeli w formularzu cenowym (zał. nr 3) należy podać ceny netto i brutto za wykonanie usługi wchodzącej w skład Zamówienia, którego zakres został określony
    w załączniku nr 1 do SIWZ.

  3. Cena oferty ogółem winna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie oraz obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem Zamówienia, za cały okres realizacji Przedmiotu Zamówienia.

Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.

11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 04.10.2010 r. do godz. 10.00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do pok. 104 do dnia 04.10.2010 r. do godz. 10.00

  2. Miejsce składania ofert pokój 104 - sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

12. Termin związania z ofertą

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

13. Informacja o umowie ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

14. Informacja o aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

ZAŁĄCZNIKI


Poprawiony: poniedziałek, 04 października 2010 01:13