Ogłoszenie o Zamówieniu na stronie http://bip.kampinoski-pn.gov.pl
Kampinoski Park Narodowy z siedzibą 05-080 Izabelin ulica Tetmajera 38, tel. 227226001, fax. 227226560
2. Tryb udzielenia zamówienia
|
Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 01 2004r. i składania ofert na realizację usługi związaną z:
„Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”
3. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej zamawiającego
|
Adres strony zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl , adres poczty elektronicznej :
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
.
4. Opis przedmiotu zamówienia
|
Wspólny słownik zamówień CPV : 43.32.50.00-7.
Przedmiotem postępowania jest zamówienie dotyczące realizacji zadania „Ograniczenie antropopresji na Puszczę Kampinoską wynikającej z rozwoju turystyki”. Zamówienie obejmuje wykonanie i zamontowanie w terenie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, niżej wymienionych elementów:
-
Odnowienie ogrodzeń parkingów, polan wypoczynkowych i szlaków turystycznych 1200 mb,
-
Remont pokryć dachowych wiat zlokalizowanych na szlakach turystycznych i polanach wypoczynkowych 50 m2,
-
Wykonanie i zamontowanie drewnianych koszy na śmieci 60 szt.,
-
Wybudowanie urządzeń rekreacyjnych dla dzieci na polanie wypoczynkowej Opaleń 1 komplet,
-
Posadowienie drewnianych stojaków wraz z tablicami "Uwaga obszary leśne zagrożone pożarem" 20 szt.,
-
Posadowienie drewnianych stojaków wraz z tablicami zawierającymi przepisy przeciwpożarowe 34 szt.,
-
Wykonanie przenośnych tablic kierunkowych „Do pożaru” do 17 leśnictw 102 szt.,
-
Wykonanie kierunkowskazów turystycznych 50 szt.
Szczegółowy zakres usługi zawiera SIWZ.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Nie przewiduje się.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany termin wykonania : od dnia podpisania umowy do dnia 22.11.2010r.
8. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
|
-
WADIUM
Nie jest wymagane
-
ZALICZKI
Nie jest wymagane
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
-
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; spełnia / nie spełnia
-
Posiadania wiedzy i doświadczenia; spełnia / nie spełnia
-
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; spełnia / nie spełnia
-
Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; spełnia / nie spełnia
-
INFORMACJA O ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał);
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
-
wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodny ze wzorem - zał. nr 5)
-
Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 10 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
-
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1:
1) pkt 2-4 i pkt 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
-
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły:
spełnia /nie spełnia.
Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.
9. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert
|
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zastosuje jako kryterium najniższą cenę.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
|
-
Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.
-
W tabeli w formularzu cenowym (zał. nr 3) należy podać ceny netto i brutto za wykonanie usługi wchodzącej w skład Zamówienia, którego zakres został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
-
Cena oferty ogółem winna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie oraz obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem Zamówienia, za cały okres realizacji Przedmiotu Zamówienia.
Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
|
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 04.10.2010 r. do godz. 10.00, oferty przesłane pocztą lub przesyłką kurierską będą uznane za złożone w terminie, jeżeli będą dostarczone do pok. 104 do dnia 04.10.2010 r. do godz. 10.00
-
Miejsce składania ofert pokój 104 - sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.
12. Termin związania z ofertą
|
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
13. Informacja o umowie ramowej
|
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
14. Informacja o aukcji elektronicznej
|
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
ZAŁĄCZNIKI
|