Home Archiwum Ogłoszenie o zamówieniu- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego, montaż i uruchomienie akcesorii sieciowych. "
Ogłoszenie o zamówieniu- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego, montaż i uruchomienie akcesorii sieciowych. " PDF Drukuj Email
Archiwum ogłoszeń - Archiwum przetargów i ogłoszeń
wtorek, 28 września 2010 18:12

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia


1. Nazwa i adres zamawiającego.


Kampinoski Park Narodowy w Izabelinie

ul. Tetmajera 38

05-080 Izabelin

NIP 118-01-34-090

REGON 000124423

Nr telefonu (22) 722-60-01

Nr faksu (22) 722-65-60

Adres strony internetowej www.kampinoski-pn.gov.pl

Adres e-mail : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek w godz. 7.30 – 15.30


2. Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia przekraczającej w złotych równowartość 14 000 EURO na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.)


3. Opis przedmiotu zamówienia.

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby

Kampinoskiego Parku Narodowego, montaż i uruchomienie akcesorii sieciowych.

  1. Komputery stacjonarne z oprogramowaniem,

  2. Laptopy wraz z oprogramowaniem

  3. Drukarki laserowe

  4. Skaner wielkoformatowy

  5. Odbiorniki GPS

  6. Dalmierze laserowe

  7. Oprogramowanie GIS

  8. Urządzenia sieciowe w technologii WiFi, wraz z montażem i uruchomieniem

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

30213300-8 – Komputery biurowe

30213100-6 – Laptopy

30232110-8 – Drukarki laserowe

30216110-0 – Skanery

38112100-4 – Urządzenia GPS

38410000-2 – Przyrządy pomiarowe (dalmierze laserowe)

38221000-0 – Geograficzne systemy informacyjne GIS lub równorzędne

30237200-1 – Akcesoria komputerowe (urządzenia sieciowe)

72720000-3 – Usługi w zakresie rozległej sieci internetowej

  1. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:

  • dostarczenia sprzętu komputerowego i oprogramowania do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ;

  • przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego;

  • przekazania kart gwarancyjnych dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego.

  • montażu urządzeń sieciowych zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

2. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym.

4. Termin wykonania zamówienia.

Zadanie nr 1 – do 29.10.2010

Zadanie nr 2 – do 05.11.2010

Zadanie nr 3 – do 29.10.2010

Zadanie nr 4 – do 12.11.2010


5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. Prawa zamówień publicznych

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia,

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie;

Wykonawca winien wykazać się w okresie trzech ostatnich lat tj. 2007-2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawami odpowiadającym swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach danej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.


3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania zamówienia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia tych warunków dokonana będzie na podstawie dostarczonych dokumentów, które określone są w SIWZ.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.


6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć:

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 1,

  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 2

  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  4. Wykonawca winien wykazać się w okresie trzech ostatnich lat tj. 2007-2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawami odpowiadającym swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach danej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – według załącznika nr 6

  5. Dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę wskazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy),

  6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia:

a) wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia,

b) wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby).

Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.

Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Dokumenty wymienione w pkt 6.3, 6.5, i załączony dokument z pkt 6.4 mogą być przedstawione w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt 6.1, 6.2, 6.5, 6.6. Dokumenty: formularz ofertowy, zaakceptowany wzór umowy i wykaz o którym mowa w pkt 6.4 składane są przez ustanowionego pełnomocnika wykonawców.


7.Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.



Wykonawcy mogą porozumiewać się z Zamawiającym telefonicznie lub drogą elektroniczną, a oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje winny być przekazywane na piśmie lub faxem na adres Zamawiającego:

Kampinoski Park Narodowy w Izabelinie

ul. Tetmajera 38

05-080 Izabelin

Nr telefonu (22) 722-60-01

Nr faksu (22) 722-65-60

Adres e-mail : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek w godz. 7.30 – 15.30

Zamawiający żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu otrzymania w/w dokumentów przesłanych faxem.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji zgodnie z art.38. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał Specyfikację, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieszcza na swojej stronie internetowej. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia treści specyfikacji.

Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

  • w sprawach merytorycznych oraz procedury przetargowej

Jacek Kozłowski tel. 022 722 60 01 wew 329.

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. (zadania 1- 3)

Piotr Lipiński tel. 022 722 60 01 wew 315

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. (zadanie 4)


8. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.


9. Termin związania ofertą.

Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


10. Opis sposobu przygotowywania ofert.

Na ofertę składają się:

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków – według załącznika nr 1

  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – według załącznika nr 2

  3. Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 3

  4. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4

  5. Formularz cenowy oferty przygotowany ściśle wg wzoru podanego w załącznik nr 5 – wszystkie ceny w formularzu powinny być poddane w złotych polskich.

  6. Wykonawca winien wykazać się w okresie trzech ostatnich lat tj. 2007-2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawami odpowiadającym swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach danej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – według załącznika nr 6

  7. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu/wykonania usługi wg wzoru podanego w załączniku nr 7

  8. Gwarancja jakości na wykonanie usługi – załącznik nr 8 – TYLKO do zadania nr 4

  9. Aktualny odpis z właściwego rejestru (uwagaaktualne czyli wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

  10. dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących Wykonawcę (jeżeli oferta lub załączniki do oferty nie będą podpisane przez osobę wykazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy).

Oferta musi być przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, według formularza ofertowego załączonego przez Zamawiającego i podpisana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Jeżeli oferta zostanie podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez zobowiązane osoby.

Na ofertę składają się wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji. Zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu
o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnianiu od chwili ich otwarcia.

Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec następujących informacji zawartych w ofertach:

  • nazwy (firmy) i adresu wykonawcy,

  • informacji dotyczących ceny,

  • terminu wykonania zamówienia,

  • okresu gwarancji,

  • warunków płatności.

Stosowne zastrzeżenie Wykonawca powinien załączyć do oferty. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.

Dokumenty składane w formie kopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane. Ilość stron oferty należy podać na formularzu ofertowym. Oferty należy umieścić w zamkniętej kopercie z napisem:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego, montaż i uruchomienie akcesorii sieciowych.

Nie otwierać przed dniem 06.10 2010r. przed godz. 12.15.”

Dostarczyć do sekretariatu Kampinoskiego Parku Narodowego, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin.

Na kopercie proszę umieścić nazwę i adres Zamawiającego i Wykonawcy.


11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.


Oferty winny być składane osobiście w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego lub przesyłane pocztą na adres: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin w nieprzekraczalnym terminie do dnia

06.10. 2010 r. do godz. 12.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.10.2010 r. o godz. 12.15 w siedzibie Kampinoskiego Parku Narodowego w Izabelinie, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, pokój nr 104

Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym wyżej nie zostaną otwarte
i zostaną zwrócone wykonawcom.

Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Na otwarciu ofert podaje się imię, nazwisko, nazwę (firmy) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny.

Dane te zostaną wysłane Wykonawcom nieobecnym na otwarciu ofert na pisemny wniosek złożony do Zamawiającego.


12. Opis sposobu obliczenia ceny.


Cena oferty to cena brutto, jaką Zamawiający będzie musiał zapłacić za dostarczony sprzęt. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i podatki niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszej specyfikacji, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.


13.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.


1. Cena przedmiotu zamówienia – 100 %

Punktacja:

Liczba punktów = (najniższa cena : cena badanej oferty) x 100 pkt. x 100 %

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.


14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego


Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia w terminie nie krótszym niż
5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
i pozostałych informacjach wymienionych w art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w art. 92 ust.1 pkt 1 ustawy, również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

W celu podpisania umowy proszę o kontakt z Panem Jackiem Kozłowskim, Kampinoski Park Narodowy,

05-080 Izabelin, ul Tetmajera 35, tel. 22 722-06-01 wew. 329,

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Umowa zostanie podpisana w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana.

Informacja o wyborze oferty zostanie przesłana faksem, potwierdzenie wysłania faksu zawierające komunikat „ok” uważa się za doręczone prawidłowo.


15. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.


Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.


16. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść odwołanie zgodnie z przepisami ustawy.


17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału na zadania wyszczególnionych w Załączniku nr 7 do SIWZ

18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy lub art. 134 ust.6 pkt 3
.
20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

21. Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 1

  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2

  3. Wzór umowy - załącznik 3

  4. Formularz ofertowy - załącznik nr 4

  5. Formularz cenowy oferty - załącznik nr 5 – wszystkie ceny w formularzu powinny być poddane w złotych polskich.

  6. Wykaz prac – załącznik nr 6

  7. Specyfikacja techniczna dla zadań nr 1 - 4 – załącznik nr 7

  8. Gwarancja jakości na wykonanie usługi – załącznik nr 8

  9. Oferta dla Parków Narodowych na oprogramowanie ARCGIS 9.x – zalącznik nr 9



  10. ZAŁĄCZNIKI:










Pytania i odpowiedzi do przetargu:

 

1. Czy dopuszcza się zaoferowanie urządzenia z płyta główną bez
umieszczonego trwałego logo z informacją z BIOS, która zawiera nazwę
oraz numer seryjny komputera?

 

Zamawiający nie dopuszcza oferowania płyt głównych bez umieszczonego trwałego logo.

 

2. Chciałbym się dowiedzieć jakich dokładnie producentów Państwo preferują
(laptopów, komputerów stacjonarnych, drukarek). Odbiorniki GPS to
oczywiście chodzi Państwu o nawigacje, czy też może o inny rodzaj produktu?


Zamawiający określił w specyfikacji technicznej minimalne wymagania wobec sprzętu komputerowego, którego warunkiem wyboru oferty jest cena. Oferujący powinien zaoferować sprzęt równoważny lub lepszy – wpisując w formularzu parametry i producenta (np. Dell, HP, ASUS, Samsung, Lenovo itp.)

 

Odbiorniki GPS są klasy GIS, zgodnie ze specyfikacją techniczną muszą być wyposażone w oprogramowanie Windows Mobile, współpracować z oprogramowaniem ArcPad 7x lub równoważnym, umożliwiać dokonywanie pomiarów za pomocą dalmierza laserowego (poprzez moduł Bluetooth). Zamawiający określił w specyfikacji zadania nr 2 przykładowy preferowany sprzęt.

 

3. Pytanie telefoniczne dotyczące funkcjonalności pomiarowej urządzeń GPS :

 

Zamawiający opisując możliwości funkcji pomiarowych jak linia powierzchnia w specyfikacji technicznej, dopuszcza urządzenia GPS wraz z oprogramowaniem pomiarowym zewnętrznym jak ArcPad 7.x lub równoważnym. W tabeli - Parametry techniczne oferowane - należy wpisać np. Spełnia z oprogramowaniem ArcPad/równoważnym